helpmij ik zoek een goede game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcjef1

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
hallo

ik ben op zoek naar een goede game pc
en hij moet wel snel zijn
ik heb er helmaal geen vertand van pc
ik heb een bedrag te besten is € 650
ik wil niet op interent koppen maar gewoon in een winkel alles dat kan

groetje

j.nijman

Moet er een scherm bij
a.u.b meer info

Ik haal je gelijk even uit de droom. Voor € 650,- kan je geen goede snelle Game PC kopen !
Die zijn gewoon duurder. Je kan er best een leuk ding voor kopen maar geen echte Game PC zoals jij wil.

Tja, in de winkel zijn de prijzen gemiddeld 100 euro hoger (is mijn schating), dus het enige wat je kan doen is wachten op een goede aanbieding van mediamarkt/lidl/aldi....

Tja, in de winkel zijn de prijzen gemiddeld 100 euro hoger (is mijn schating), dus het enige wat je kan doen is wachten op een goede aanbieding van mediamarkt/lidl/aldi....

hmmm op aanbiedingen van de media markt zou ik niet wachten laatst met die geen btw betaal dagen was er in ede een test gedaan voor die "aanbiedingen" waren de prijzen een stuk lager dan tijdens die aanbiedingen

verder is er voor 650 echt wel een leuk pc'tje in elkaar te zetten het zal geen high-end pc zijn maar de nieuwste games draaien er zeker soepel op !

vertel ff wat je allemaal nodig hebt ?
Windows ?
Beeldscherm ?
Toetsenbord, Muis ??

hmmm op aanbiedingen van de media markt zou ik niet wachten laatst met die geen btw betaal dagen was er in ede een test gedaan voor die "aanbiedingen" waren de prijzen een stuk lager dan tijdens die aanbiedingen

verder is er voor 650 echt wel een leuk pc'tje in elkaar te zetten het zal geen high-end pc zijn maar de nieuwste games draaien er zeker soepel op !

vertel ff wat je allemaal nodig hebt ?
Windows ?
Beeldscherm ?
Toetsenbord, Muis ??

ik ben op zoek naar goede pc waar ik game op kan doen .hoeft ook niet zo goede game pc te zijn maar ik bedoel een goede pc waar ik games op kan doen
ik wil graag wel een Beeldscherm maak niet welke ,Toetsenbord, Muis
mij maakt het ook niet welke Windows er op zit
bedankt voor snele berichten

groetjes
j.nijman

ik ben op zoek naar goede pc waar ik game op kan doen .hoeft ook niet zo goede game pc te zijn maar ik bedoel een goede pc waar ik games op kan doen
ik wil graag wel een Beeldscherm maak niet welke ,Toetsenbord, Muis
mij maakt het ook niet welke Windows er op zit
bedankt voor snele berichten

groetjes
j.nijman

je zou eventueel kunnen overwegen om gewoon een versie van windows te downloaden dit bespaart natuurlijk weer een hoop
windows xp home kost volgens mij iets rond de 70-90 euro

voor 150 euro heb je wel een mooi scherm met toetsenbord en muis
en met de resterende 500 euro zou je dan een mooie pc kunnen samen stellen

Intel Pentium Dual-Core E5200 a 70 euro
Asus P5B-VM SE a 60 euro
zoek ergens even wat geheugen 3 gb zal wel genoeg zijn
ik zou zelf voor een nvidia 9800GT of GTX gaan dit zijn goede kaarten ! en kosten tussen 100 en 150 euro
simpel dvd spelertje a 20 euro
harde schijven zijn ook niet duur meer tegenwoordig
en een behuizing met voeding is ook niet meer als 50 euro
dan heb je al met al een mooie pc.

je moet hem alleen zelf in elkaar zetten dan

1. hij wil niet via internet kopen
2. hij heeft helemaal geen verstand van pc's:dus kan hem niet zelf in elkaar zetten
3. en zal dus ook legaal windows willen.
4. beperkt budget

En dan kom je gewoon in de kreupele pc's terecht. Met een lidl/aldi-pc bereik je dan nog het meest. Ik heb advies niet voor niets gegeven.

1. hij wil niet via internet kopen
2. hij heeft helemaal geen verstand van pc's:dus kan hem niet zelf in elkaar zetten
3. en zal dus ook legaal windows willen.
4. beperkt budget

En dan kom je gewoon in de kreupele pc's terecht. Met een lidl/aldi-pc bereik je dan nog het meest. Ik heb advies niet voor niets gegeven.

ok ik wist niet dat ie hem zelf niet in elkaar wou zetten...
onderdelen kan je trouwens ook gewoon in een winkel kopen :p
maar dan bereik je idd het meeste met zo'n pc ja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan