DLL fouten door half verwijderde virus/spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond,

ik heb al vaker meegemaakt dat, indien een computer een heleboel virussen, trojaner, en dergelijken had dat het sneller is om eerst de harde schijf opnieuw te formatteren en vervolgens Windows opnieuw te installeren.

Ik ben de ander thread gevolgd, dus ik vrees dat je ook eraan toe bent.:evil:

Soms is er zo veel beschadigt, dat je Windows na een herstelpoging niet meer stabiel krijgt.

Ik kan helaas geen beter advies geven

Goedenavond,

ik heb al vaker meegemaakt dat, indien een computer een heleboel virussen, trojaner, en dergelijken had dat het sneller is om eerst de harde schijf opnieuw te formatteren en vervolgens Windows opnieuw te installeren.

Ik ben de ander thread gevolgd, dus ik vrees dat je ook eraan toe bent.:evil:

Soms is er zo veel beschadigt, dat je Windows na een herstelpoging niet meer stabiel krijgt.

Ik kan helaas geen beter advies geven

dat zou kunnen, computer is erg sloom met bureablad opstarten, scanproggramma's(antivirus, defragmenteren enz.) en windows opstarten, voor de rest gaat het wel goed word namelijk niet ongeduldig behalve van de bovenste wel natuurlijk. Microsoft zegt dat je minimaal 512 mb (XP) nodig hebt ofzo zodat ie goed fuctioneerd. ik denk dat het bij te weinig geheugen zit qua snelheid:

Bestandssysteem: NTFS

Totaal kan er 19,1 GB op
18,1GB gebruikt
en nog 1,02 GB over

Kloksnelheid: 1.11 GHz, 384 MB--------> (XP) Deze computer,configuratiescherm, prestatie en onderhoud en dan systeem (DUS ruim onder de aanbevolen aantal MB's

WAARSCHUWING DE GB EN MB GAAT STEEDS WEER AFWIJKEN MAAR DIT ZEGT IE OP DIT MOMENT

ik probeer nog SUPERANTISPYWARE te scannen doet het niet zo goed bij mij (krijg geen errors zie de link die ik had opgegeven) en dan zie we het wel weer

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan