tx4ole.ocx error !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nakkie040

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
beste,

ik heb een pc waar ik een error op krijg namelijk:

component tx4ole.ocx or one of its dependencies not correctly registered, a file is missing or invalid..

ik heb afgezocht waar dit vandaan komt kan op internet maar 1 prog vinden die dit gebruikt en dat is TX text editor.. nog nooit van gehoord en ook nog nooit geinstalleerd. iemand die weet waar dit vandaan kan komen ??

de error blijft maar verschijnen als ik op ok druk. herstart ik de pc dan bestaat de kans dat die niet verschijnt maar meestal gebeurt dit alsnog

helaas het probleem blijft bestaan

heb het bestand gekopieerd zoals je zei en minstens 3 x herstart :p
toch blijf ik die vervelende error krijgen..

Kijk even in je software lijst (in het configuratiescherm) of het programma ertussen staat
Of kijk of je het kunt vinden in je Program Files, als ie daartussen staat kan je dat bestand in de map van het programma plakken.

Als het goed is kan het programma het .ocx bestand dan vinden en zou het gewoon moeten werken.

Probeer het volgende:
(Als je XP gebruikt):
Start -> Uitvoeren -> regsvr32 tx4ole.ocx
(Als je Vista gebruikt):
Maak een snelkoppeling naar CMD.EXE op je Bureaublad
Rechtsklik op die snelkoppeling, en kies voor Als Administrator uitvoeren
In het geopende CMD-venster: regsvr32 tx4ole.ocx

Kijk of dit helpt.

Tijs.

beste,

heb het geprobeerd met regsvr32 tx4ole.ocx en ik kwam weer iets verder. namelijk bij de volgende error: het in het geheugen laden van de bibliotheek (tx4ole.ocx) is mislukt - kan opgegeven module niet vinden...

volgens mij is het probleem verholpen

was vergeten het bestand toe te voegen in de windows map. had het verwijderd omdat het bij de eerste tip die ik kreeg ook niet werkte. bestand weer toegevoegd en regsvr32 ingevoerd blabla en nou is het weg :)

bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan