totaal geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

dhr dre

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
ik heb laatst mijn pc opnieuw geinstaleerd en heb in plaats van XP pro, XP home geinstaleerd. allen toen ik nog pro had werkte mijn geluidsdriver nog prima, maar nu lijkt het wel of de driver is geinstaleer maar het systeem kan het niet lezen, er staat steeds: geen audioapparaaten, maar als ik naar apparatenbeheer ga en onder geluid kijk zijn alle apparaten geinstaleerd en werken ze "corect". behalve realtek high definition audio driver

wat systeem informatie:
moederbord: Abit A-S78H
processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6400+
geluidskaart: een onboard realtek

Laatst bewerkt:
Verwijder de oude driver software en stuurprogramma's eens.
En ga dan naar de website van je laptop of computer en download de nieuwste drivers.

Ik hoop dat dit werkt

Laatst bewerkt:
IK heb dat al geprobeert

en het werkt alsnog niet

maar toch bedankt:thumb:

Staat je audio apparaat wel geselecteerd.
Start, config, geluiden enz. 2e tapblad

Ik doe dit even vanuit men gsm heb zo geen pc tot mijn beschikking, dus vul me aan het het fout is.

Na de installatie van windows EERST de chipset drivers geinstalleerd???? Want dat MOET!

Na de installatie van windows EERST de chipset drivers geinstalleerd???? Want dat MOET!

elke andere driver is geinstaleerd het echt alleen deze driver als ik hem instaleer krijg ik een foutmelding ma weet nu niet effe wat het is, morgen zal ik hem posten

ik kan helemaal niet kiezen, dat is het hele probleem:D

Dus volgens Microsoft is er geen geluidskaart geïnstalleerd, dus waarschijnlijk een driver probleem, marja als je die al geïnstalleerd hebt zal het moeilijk worden.

Dus volgens Microsoft is er geen geluidskaart geïnstalleerd, dus waarschijnlijk een driver probleem, marja als je die al geïnstalleerd hebt zal het moeilijk worden.

ik heb mijn pc opnieuw geinstaleerd en nu lukt zelfs het instaleren niet meer

elke andere driver is geinstaleerd het echt alleen deze driver, als ik hem instaleer krijg ik een foutmelding ma weet nu niet effe wat het is, morgen zal ik hem posten

ik heb 2 screenshots van net voor de foutmelding en van de foutmelding

Bijlagen

• foutmelding.JPG
    foutmelding.JPG
    74,5 KB · Weergaven: 56
  • net voor foutmelding.JPG
    net voor foutmelding.JPG
    69,5 KB · Weergaven: 39
Bha, zo doe ik bijna nooit een driver installeren...
Ga is naar start, configuratie scherm, systeem,
tabblad hardware, apparaatbeheer
Rechtermuisknop op het gele vraagteken,
dan stuurprogramma bijwerken.
Zoek naar de drivers en klaar...

Bha, zo doe ik bijna nooit een driver installeren...
Ga is naar start, configuratie scherm, systeem,
tabblad hardware, apparaatbeheer
Rechtermuisknop op het gele vraagteken,
dan stuurprogramma bijwerken.
Zoek naar de drivers en klaar...

ik weet niet zeker of het kan ik heb de instalatie op mijn usb staan dus......:confused:

Dan kun je toch het installatie bestandje uitpakken met bijv. WinRar op je C schijf in een mapje Drivers ofzo.
Maar als je het niet zeker weet, probeer het eens eerst...

Dan kun je toch het installatie bestandje uitpakken met bijv. WinRar op je C schijf in een mapje Drivers ofzo.
Maar als je het niet zeker weet, probeer het eens eerst...

heb het net geprobeerd, het werk niet hij ziet om een of andere fage reden de driver niet als ik de instalatie in precies c:/driver zet, het is wel een .exe mischiend dat dat het probleem is :confused:

ik wil oop aangeven dat ik geen internet heb op de pc waar het probleem zit

dat exe bestandje is nu inderdaad het probleem, pak het uit met winrar
betreft geen internet aanwezig, je hebt toch een usb-stick om data over te zetten.

winrar

kan ik een exe bestandje gewoon uitpakken met winrar (dats nog eens nieuw)
ik wou gewoon aangeven dat ik dus geen verbinding met het internet maken om het daar te laten vinden (maar ja laat dat maar zitten)

ik ga dat van winrar probeeren bedankt:thumb::thumb:

p.s. ik zal posten als het nu lukt of niet dus je krijg nog van me te horen

Ik krijg bijna dezelfde probleem ik zal een plaatje erbij posten met de foutmelding. ik snap er niks meer van :(

Bijlagen

• install.JPG
    install.JPG
    31,5 KB · Weergaven: 29
nog steets niet

eeh mensen

mijn geluid doet het nog steeds niet, ik weet echt niet meer wat ik moet doen. help a.u.b.:(:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan