schijfcontrole

Status
Niet open voor verdere reacties.

mastermindzh

Verenigingslid
Lid geworden
10 dec 2008
Hallo, een vriend van mij heeft zijn pc uitgezet onder schijfcontrole(stroom viel uit)

scandisk, fixboot werkte niet systeemherstel met cd deed het ook niet , boot cd's herkennen de harde schijf niet (linux ook niet geforceerd),

hij kan de harde schijf niet als slave eraan zetten en er zit verder geen harde schijf in,

weet iemand de oplossing? downloaden enzo kan ik gewoon met mijn pc en dan branden.

PS: nog dingen die ik niet vermeld heb? vraag het gewoon even!

Ziet de bios die hdd nog? en zo niet dan kun je nog proberen om die hdd even op een andere computer aan te sluiten en kijken of die computer hem wel herkent, zo ja dan even je hdd laten testen met tooltjes en zo niet dan ben ik bang dat het einde verhaal is.

Delta Hawk

Ziet de bios die hdd nog? en zo niet dan kun je nog proberen om die hdd even op een andere computer aan te sluiten en kijken of die computer hem wel herkent, zo ja dan even je hdd laten testen met tooltjes en zo niet dan ben ik bang dat het einde verhaal is.

Delta Hawk

einde verhaal is het zeker niet, bios herkent hem wel(zecht hij altans) hdd doet het(getest) windows boot niet en hij heeft geen back-up(ik zij al STOM!) en wil graag de data behouden,
ik wacht dus nog even een paar antwoorden af

zodra ik de kans krijg ermee aan de slag te gaan wordt het gewoon gedaan met een jumper kabel(als slave) , windows map eraf en dan windows repair laten doen, heeft al eens eerder gewerkt.

U kunt De harde schijf eruit halen (daar staat alle data op) op een andere pc testen doet ie het niet denk ik dat het einde verhaal is en dan zou u een nieuw harde schijf moeten aanschaffen. Kunt u ook niet opstarten vanaf een dvd?

Jesse

U kunt De harde schijf eruit halen (daar staat alle data op) op een andere pc testen doet ie het niet denk ik dat het einde verhaal is en dan zou u een nieuw harde schijf moeten aanschaffen. Kunt u ook niet opstarten vanaf een dvd?

Jesse

dit heb ik allemaal beschreven, hij heeft geen 2de pc, dvd kan wel maar geen herkking hard disk, bios herkent hem wel,

maar ondertussen is het opgelost ... toch gewoon scandisk meneer had het verkeerde command!,

*De harde schijf eruit halen (daar staat alle data op)*
xD!!!! goede comment!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan