Jow,
De laptop van men vriend start niet meer op. Als hij opstart krijgt het de vraag hoe hij wil dat de computer opstart. Veilige modus, normale modus, enz. Als je een van die (maakt niet uit welke) probeert krijgt hij voor 2 seconden blauw beeld met letters en start hij opnieuw op en krijgt hij weer het zelfde beeld (in welke modus hij moet opstarten).
HP Comaq 6710b
1 jaar oud
Bit defender als anti-virus
Dus dacht ik om gewoon Windows XP te herinstalleren via de Windows CD. Maar nu komt het probleem: Ik vind niet hoe ik hem kan booten.
Ik probeerde het volgende:
Ik ging naar de computer setup en daar naar <Boot Options>
En kan je kiezen als boot order:
- Optical Disk Drive
- USB CD-ROM
- USB Floppy
- USB SuperDisk
- Notebook Hard Drive
- USB Hard Disk
- Network Controller
En die kan je dan instellen in welke volgorde (First, Second,...)
Dus ik zette dan 'USB CD-ROM' op first. Maar dat ging niet en dan hebk nog wat andere dingen op first gezet maar gingen ook niet.
Ik weet niet meer wat te doen. Ik weet zelf niet of het goed is om hem nu te herinstalleren of niet.
Alvast bedankt,
Kr1st
De laptop van men vriend start niet meer op. Als hij opstart krijgt het de vraag hoe hij wil dat de computer opstart. Veilige modus, normale modus, enz. Als je een van die (maakt niet uit welke) probeert krijgt hij voor 2 seconden blauw beeld met letters en start hij opnieuw op en krijgt hij weer het zelfde beeld (in welke modus hij moet opstarten).
HP Comaq 6710b
1 jaar oud
Bit defender als anti-virus
Dus dacht ik om gewoon Windows XP te herinstalleren via de Windows CD. Maar nu komt het probleem: Ik vind niet hoe ik hem kan booten.
Ik probeerde het volgende:
Ik ging naar de computer setup en daar naar <Boot Options>
En kan je kiezen als boot order:
- Optical Disk Drive
- USB CD-ROM
- USB Floppy
- USB SuperDisk
- Notebook Hard Drive
- USB Hard Disk
- Network Controller
En die kan je dan instellen in welke volgorde (First, Second,...)
Dus ik zette dan 'USB CD-ROM' op first. Maar dat ging niet en dan hebk nog wat andere dingen op first gezet maar gingen ook niet.
Ik weet niet meer wat te doen. Ik weet zelf niet of het goed is om hem nu te herinstalleren of niet.
Alvast bedankt,
Kr1st