Sweex usb herstart pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0698

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Hallo,

Ik heb zojuist een sweex 2.0 usb pci slot er ingebouwd. hij werkt perfect,
maar als ik mijn pc wil afsluiten start hij automatisch weer op.
Iemand een idee hoe dit komt? :confused:

Groeten

Roy

Ja, waarschijnlijk een hardware conflict.
Had ik het geweten dan had ik je ervan kunnen weerhouden Sweex te kopen want grotere rommel is er niet. Goedkoop maar rommel !!

Hmm, en hoe kan ik die oplossen? En tja ik weet dat sweex niet het beste is maar voor usb poortjes maakt dat toch geen zak uit.

Iemand oplossing??

Maakt dat geen zak uit?
Sinds die installatie heb jij problemen. Ik zou in ieder geval nooit iets van Sweex in mijn PC zetten om juist zulke problemen te voorkomen. Oplossing? Ja hoor, gooi er maar uit en zet er wat goeds in. Grote kans dat je dan van je probleem af bent.

Haha dat weet ik allemaal wel, zijn er ook andere oplossingen?
want eruit gooien is geen goede optie voor mij.

Wat gebeurt er, wanneer je de USB apparaten eerst "veilig afsluit" en daarna de PC afsluit ?

Wat gebeurt er, wanneer je de USB apparaten eerst "veilig afsluit" en daarna de PC afsluit ?

Gewoon het zelfde, ik had 't al geprobeert. Ik heb hem er weer uitgehaald toen sloot hij wel gewoon af. ben er mee naar de winkel geweest een nieuwe gekregen maar weet het zelfde probleem.

Blijkbaar is de verkoper erg welwillend en is het een optie om de Sweex in te ruilen voor een ander 'beter' merk .

In dit geval heeft Raymond misschien een voorstel voor een alternatief.

hmm tja, ik weet het niet meer, ik was eigenlijk op zoek naar een oplossing.
Heeft niemand enig idee waarom ie overnieuw opstart?

Enige wat ik verder nog kan bedenken, is de driver verwijderen , opnieuw starten , de driver weer installeren en opnieuw starten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan