Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met een recovery cd/dvdHee,
Ik wil graag mijn hele laptop resetten zodat het er netzo gaat uitzien als toen ik hem had gekregen.
dus vista moet gewoon blijven werken en alle programma's moeten weg enal
hoe moet dit?
alvast bedankt![]()
welk merk laptop is het?
dan kan je je pc herstellen zoals je laptop kochtMet een Acer
en wat is een recovery cd?
ofzo
heb je dus bij de eerste installatie geen recovery dvd gemaakt.
maar je kunt kijken of dit werkt:
Ga naar Start, Programmas, Empowering Technology, en dan Empowering Technology aanklikken, dan krijg je een menuutje.
Klink dan op Acer eRecovery Management. daar kan je kiezen voor de backup terug te zetten die op de verborgen partitie staat. (fabrieksinstelling)
ik heb een ASUS en wil ook de fabrieksinstellingen terug, hoe kan ik dat doen zonder dat vista verloren gaat??
dat recovery cd/dvd krijg je dat bij de notebook als je die aanschaft??
Hangt af van merk tot merk...
Bij mijn acer heb ik bijvoorbeeld geen recovery dvd's meegekregen maar ik kan ze wel zelf aanmaken.
Ook kan ik de fabrieksinstellingen terugzetten bij men acer met alt + f10 maar ik ben er vrij zeker van dat het bij een asus anders is.
Een andere toetsencombinatie dus & waarschijnlijk ook een andere manier om eventueel die recovery dvd's aan te maken voor je asus.
Even in je meegeleverde handleiding bladeren dus :thumb:
Ik heb de recovery dvd gevonden maarals ik die erin stop gebeurt niets, verder heb ik ook door alle boekjes gebladerd, wederom niets :'(
k ga wel proberen met dat alt+F10
misschien dat dat helpt
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.