Internet explorer 7 startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERDOME

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
http://runonce.msn.com/runonce3.aspx

Bovenstaand komt aut. als startpagina na klikken op de (blauwe E) van explorer
Hoe krijg ik dit weg?.

Ik heb startpagina veranderd in internet opties,maar bovenstaand krijg ik niet weg?.

Ik krijg een andere browser zoals firefox NIET werkend?.komt telkens met een crash?.

Ik heb active X in Internet opties AAN gezet,update geschiedenis word getoond,maar ik krijg wat ik mis NIET geinstalleerd zoals WMP 11 of oudere versies!.

De validation tool valideert,ik download maar bij installeren loopt het scherm opeens vast?.
Waarschijnlijk mis ik bestanden of een Map zoiets krijg ik als melding?.

Wie weet aad?:confused:

Ga naar Extra - Internet opties .. en pas je startpagina aan.
Je kunt ook naar google.nl gaan en "maak van google je startpagina" aanklikken. Kijken of je startpagina in google veranderd.

enneeeeeh, gebruik je wel een legale XP/Vista?

Laatst bewerkt:
Ga naar Extra - Internet opties .. en pas je startpagina aan.
Je kunt ook naar google.nl gaan en "maak van google je startpagina" aanklikken. Kijken of je startpagina in google veranderd.

Ik heb startpagina veranderd in internet opties,maar bovenstaand krijg ik niet weg?. :confused:

Je krijgt een melding met je mist waarschijnlijk ...

Wat voor melding? Kun je de melding die je te zien krijgt ook even hier plaatsen?

Je krijgt een melding met je mist waarschijnlijk ...

Wat voor melding? Kun je de melding die je te zien krijgt ook even hier plaatsen?

ER IS VOOR DEZE BEWERKING GEEN PROGRAMMA AAN HET OPGEGEVEN BESTAND GEKOPPELD.MAAK EEN KOPPELING VIA HET ONDERDEEL MAPOPTIES V/H CONFIGURATIESCHERM :confused:

De link welke ik krijg via E-mail (als ik erop klikt) werkt ook niet,krijg ik ook bovenstaande melding en ga zo maar door.

Moet telkens knippen en plakken.

Ik krijg WMP11 of eerdere versie NIET werkende(draaiende).
Ik krijg die irritande wederkerende beginpagina ook maar niet weg!.:confused:

Zie snapshot hier loop het vast???.:confused:

Bijlagen

• sshot-1.jpg
    sshot-1.jpg
    94,3 KB · Weergaven: 30
1 groot DRAMA Internet Explorer 7

Zie snapshot: Dit scherm komt dus steeds terug als ik op de Blauwe E klik om explorer 7 te openen,ik krijg dit NIET weg!.:(

Ook na instellen van een andere startpagina zoals Google komt iedere X bovenstaand gewoon terug!.NIET weg te krijgen :confused:

Ik heb LEGALE versie XP Home,Ik kan met systeemherstel niets terugzetten ook al zo vaag,ben al mijn bureaublad pictogrammen kwijt en mijn favorietenlijst was ook foetsie..ook zo vreemd..

Heb alles handmatig weer toegevoegd aan me lijstje,en belangrijke snelkoppelingen weer geplaatst..Ik mis dus WIndows Media voor muziek en krijg dit maar niet geinstalleerd (werkend)..zie snapshots ter verduidelijking..er is gewoon heel veel weg..ik kan niks terugzetten of terughalen (geen backup) met bijgeleverde XP cd'roms kom ik met herinstallatie ook nergens krijg ook meldingen als ik Boot via cd/dvd rom....ik krijg niks herinstalleerd of retour via backups of systeemherstel..en ik heb ook nog steeds last van die rare+vage chinese tekens die na PC herstart terugkomen!!.

al met al mega problemen...Ik kom er zelf niet uit

1)WMP11 of eerdere versies niet geinstalleerd
2)Internet explorer 7 blokkeert alles krijg firefox niet eens werkende
3)Irritande startpagina internet explorer 7 NIET weg te krijgen
4)Die vage+rare tekens (zie andere topic die ik al weken terug had gestart).

Pc werkt en start wel goed gelukkig maar....ook diversen tools en antivirustools + online checks en registers checks uitgevoerd en schoongemaakt en nieuwe tools geinstalleerd maar niks wat besmet kan zijn of oorzaak kan zijn waardoor ik dit heb opgelopen!.

Wie het weet mag het zeggen,lag het mar zo voor de hand......:confused::confused:

Bijlagen

• sshot-2.jpg
    sshot-2.jpg
    98,3 KB · Weergaven: 32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan