Windows Vista 3D tool werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

g3x123

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2009
Hallo,
ik heb een laptop (toshiba Qosmio gaming) met windows vista..
in mijn startbalk heb je het icoontje 3D weergave...
in het begin dat ik vista gebruikte werkte de 3D verschijning perfect,
sinds kort als ik er op klik, is het hetzelfde als in de windows XP versie,
gewoon een balkje met daarin de programma's die open staan...(alt+tab) in windows XP..
ik vond de 3D weergave wel leuk en zou hem graag opnieuw hebben,
kan iemand mij soms helpen aub..?

alvast bedankt,
G3X

via je windows-toets ( tussen ctrl en alt links) en tab-toets
kun je de vista aero 3D flip activeren

in XP is dit NIET mogelijk ZONDER extra progje

Laatst bewerkt:
via je windows-toets ( tussen ctrl en alt links) en tab-toets
kun je de vista aero 3D flip activeren

in XP is dit NIET mogelijk ZONDER extra progje

dit werkt niet :(
windows+tab doet hetzelfde als alleen maar tab...:s

in het begin werkte de 3D flip maar nu niet meer :s:(

Even terug het aero (thema) terug inschakelen en dat zou terug moeten werken :thumb:

en hoe moet ik dat inschakelen?

Dat had je waarschijnlijk zelf ook kunnen uitzoeken door in windows help even "windows aero inschakelen" getypt te hebben, maar goed :P

-rechtermuisklik op je bureaublad
- "aan persoonlijke voorkeur aanpassen"

*je configuratiecentrum moet mag niet ingesteld staan als "klassieke weergave", dan kloppen mijn stappen niet helemaal maar zou je het ook wel moeten kunnen vinden*

-(bovenaan) "kleur en vormgeving van vensters"
-(bij mij kan ik dan uit kleuren kiezen en moet ik op klikken "eigenschappen van klassieke vormgeving openen voor meer kleuropties") maar als het goed is bij jou dan komt er een venstertje naar voren, titel "Instellingen voor vormgeving"
-Daar moet je dan gaan kiezen in de lijst voor "vista aero" ipv. Windows vista Basic

Hopelijk lukt het je :thumb:

Laatst bewerkt:
Dat had je waarschijnlijk zelf ook kunnen uitzoeken door in windows help even "windows aero inschakelen" getypt te hebben, maar goed :P

*je configuratiecentrum moet mag niet ingesteld staan als "klassieke weergave", dan kloppen mijn stappen niet helemaal maar zou je het ook wel moeten kunnen vinden*

-(bovenaan) "kleur en vormgeving van vensters"
-(bij mij kan ik dan uit kleuren kiezen en moet ik op klikken "eigenschappen van klassieke vormgeving openen voor meer kleuropties") maar als het goed is bij jou dan komt er een venstertje naar voren, titel "Instellingen voor vormgeving"
-Daar moet je dan gaan kiezen in de lijst voor "vista aero" ipv. Windows vista Basic

Hopelijk lukt het je :thumb:

raar :s...
bij mij staat er enkel windows vista basic,
vista aero staat er niet bij :s..?
huuuuh:p?
alvast bedankt
G3X

en welke versie van vista heb je?

probeer dan eens:

-thema's
-windows vista kiezen

en welke versie van vista heb je?

probeer dan eens:

-thema's
-windows vista kiezen

vista home premium ;-)
maar het heeft in het begin gewerkt...
en als ik dat doe wat je hierboven zei dan staat er enkel windows vista basic...
en nog andere dingen maar geen windows vista ofzo..(enkel maar met basic achter)

Het wordt al wat moeilijker precies :P

maar probeer dan eens hetvolgende:

open start => typ 'services' in bij start search => themes => properties => op Automatic zetten en dan starten.

Het wordt al wat moeilijker precies :P

maar probeer dan eens hetvolgende:

open start => typ 'services' in bij start search => themes => properties => op Automatic zetten en dan starten.

:( deze staat al op automatisch en is al gestart.. als ik op stoppen klik wordt mijn theme windows 98 thema ofzo, als ik dan trug op start klik wordt het terug windows vista maar 3D flip werkt nogsteeds niet :(:(:(

Misschien denkt Vista dat je geen legale versie hebt en dan verdwijnen funkties zoals 3D flip na verloop van tijd.

dat denk ik niet want ik heb nog geen enkele melding gekregen van valse/illegale software, ik kan alles nogsteeds updaten,...
daaraan ligt het volgens mij niet...;-)

Kijk bij Configuratiescherm > Syteem en onderhoud > Systeem naar de Windows-versie.
Als daar geen Home Basic staat, ga dan naar Systeembeveiliging > Geavanceerd > Prestaties > instellingen > Visuele effecten.
Als deze op Beste Prestaties staat ingesteld, zal Aero niet werken.

Kijk bij Configuratiescherm > Syteem en onderhoud > Systeem naar de Windows-versie.
Als daar geen Home Basic staat, ga dan naar Systeembeveiliging > Geavanceerd > Prestaties > instellingen > Visuele effecten.
Als deze op Beste Prestaties staat ingesteld, zal Aero niet werken.

hallo,
bij de eerste stap gaat het al mis...ik heb een vista home premium..
als ik naar de visuele effecten ga, daar stond aangeduid door windows bepalen...
ik heb het op beste weergave gezet, maar de aero werkt nogsteeds niet :(

hallo,
bij de eerste stap gaat het al mis...ik heb een vista home premium..
:(

Als daar Home Premium staat, gaat er niets mis. Dan heb je schijnbaar alles ingesteld staan zoals het bij mij is. Alleen op de plaats waar jij Vista basic hebt staan, heb ik Vista aero staan.

Als daar Home Premium staat, gaat er niets mis. Dan heb je schijnbaar alles ingesteld staan zoals het bij mij is. Alleen op de plaats waar jij Vista basic hebt staan, heb ik Vista aero staan.

***:p!
kan ik dit nergens downloaden en installeren ofzo:p?

Je zou eens systeemherstel kunnen proberen naar een datum wanneer je wel nog aero had :P

Staat bij Beeldscherminstellingen de Hoeveelheid Kleuren wel op Meeste?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan