• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Alert bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvrooij

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2009
Hoi allemaal,

Dit is mijn eerste keer op het forum dus ik hoop dat jullie een beetje geduldig met me zijn.

Ik zit met een klein probleem.

Ik ben bezig om een lijst te maken waarop op een bepaalde tijd iets gedaan moet worden en ik dus een alarm krijg. tot zo ver geen probleem als de tijd daar is kleurt er een cel netjes rood zodat ik weet dat er wat gedaan moet worden.

Het probleem zit hem in de tijd dat je dat ziet want dat is namelijk maar 1 seconde en dan gaat de cel weer naar zijn oude opmaak.

mijn vraag is dus hoe kan ik er voor zorgen dat mijn cel rood blijft?

Hoi allemaal,

Dit is mijn eerste keer op het forum dus ik hoop dat jullie een beetje geduldig met me zijn.

Ik zit met een klein probleem.

Ik ben bezig om een lijst te maken waarop op een bepaalde tijd iets gedaan moet worden en ik dus een alarm krijg. tot zo ver geen probleem als de tijd daar is kleurt er een cel netjes rood zodat ik weet dat er wat gedaan moet worden.

Het probleem zit hem in de tijd dat je dat ziet want dat is namelijk maar 1 seconde en dan gaat de cel weer naar zijn oude opmaak.

mijn vraag is dus hoe kan ik er voor zorgen dat mijn cel rood blijft?

In A1 de huidige tijd.
In B1 de vergelijkingstijd.

Formule voor voorwaardelijke opmaak:
Code:
=EN(A1>B1;A1<B1+TIJD(0;0;10))
Gedurende 10 seconde wordt de opmaak getoond.
Uiteraard kan je dit aanpassen aan je wensen.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Allereerst wat een topic naam:thumb: Zegt totaal niets.

Je probleem zonder voorbeeldje van jou kant in je vwopmaak > groter of < kleiner als je tijd
Kun je er uit komen?
Dan toch maar een voorbeeldje.

In A1 de huidige tijd.
In B1 de vergelijkingstijd.

Formule voor voorwaardelijke opmaak:
Code:
=EN(A1>B1;A1<B1+TIJD(0;0;10))
Gedurende 10 seconde wordt de opmaak getoond.
Uiteraard kan je dit aanpassen aan je wensen.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bedankt werkt geweldig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan