Koptekst paginanummering / sectieeinde

Status
Niet open voor verdere reacties.

dresscoded

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2009
Hey! Mijn eerst post hier!

Voor mijn GIP heb ik een tekst opgesteld waarbij ik een nummering moet hebben in de koptekst

Deze nummering moet

-Beginnen tellen vanaf pagina 1
-Moet je pas zien vanaf pagina 7
-Moet afwisselend links en rechts zijn elke pagina

Dus pagina 1 - 6 mag niks staan en dan vanaf pag 7 rechts, 8 links, 9 rechts..

Ik zit hier al een tijdje me suf op te kijken met die sectieeindes en het lukt me gewoon helemaal niet! Alle hulp is zéér welkom!

Mvg,

Martijn.

Ja! Ik voer mijn sectie-einde in vanaf wanneer ik mijn nummering wil doen, ik klik op koptekst bij de nummering en als ik hem daar invoeg krijg ik ook in sectie 1 die nummering terwijl ik hem in sectie 2 invoer :eek:

Martijn

Ja! Ik voer mijn sectie-einde in vanaf wanneer ik mijn nummering wil doen, ik klik op koptekst bij de nummering en als ik hem daar invoeg krijg ik ook in sectie 1 die nummering terwijl ik hem in sectie 2 invoer :eek:
Martijn

Om er iets meer over te kunnen vertellen moet ik weten met welke versie van Word je werkt.

Waar je op moet letten als je een nieuwe sectie toevoegt met Kop/Voetteksten, is het knopje <Zelfde als Vorige>. Standaard staat dit aan als je een nieuwe sectie maakt, waardoor alle paginacodes bijvoorbeeld ook doorlopen. Handig als je alle secties wilt nummeren, maar in jou geval wil je dat dus niet.
Dat knopje moet je dus uitzetten. Goede kans dat je dan al je codes kwijtraakt, dus daar eerst even een selectie van maken en kopieren, en na het loskoppelen weer in de tweede sectie plakken.
In mijn voorbeeld staat e.e.a. goed ingesteld, dus die kun je bestuderen als je er niet uitkomt. Voor het gemak nog een extra plaatje van de knop <Zelfde als vorige>.

Michel

Bijlagen

• Voettekst - Zelfde als Vorige.jpg
    Voettekst - Zelfde als Vorige.jpg
    9,2 KB · Weergaven: 86
@Hanzelmans Graag een eigen vraag maken a.u.b. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan