ReadyBoost

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Heb me laten verleiden om ReadyBoost eens te proberen. Stickje van 2 GB achterin mijn pc gefrommeld en ReadyBoost laten lopen, prima.
Om nou te voorkomen dat ik weet-ik-hoeveel schijven in mijn verkenner te zien krijg, waarmee ik bovendien toch niks kan, heb ik de driveletter verborgen, dus in schijfbeheer gewoon de driveletter verwijderd. De hamvraag… werkt het dan nog?? :o Ik heb het idee dat het hele ReadyBoost op mijn systeem (Q6600 met 4GB RAM) überhaupt niet veel zoden aan de dijk zet, want ook voordat ik de driveletter verborgen had, merkte ik er eigenlijk niets van….

Nee, ik denk inderdaad niet of het uitmaakt bij jou of je het nou gebruikt of niet met 4gb ram. readyboost is eigenlijk voor wat mindere computers/laptops :D

Nee, ik denk inderdaad niet of het uitmaakt bij jou of je het nou gebruikt of niet met 4gb ram. readyboost is eigenlijk voor wat mindere computers/laptops :D

inderdaad, als je al 4Gb ram gebruikt denk ik ook niet dat het veel uitmaakt :P
Ikzelf heb op men laptop ook eens een geheugenkaartje van 4Gb gebruikt als readyboost, ik merkte er eerlijkgezegd niets van & ik kreeg precies vastlopers soms xD

Ook hang het ervan af of de lees/schrijfsnelheden van het stikje snel genoeg zijn, anders heeft het helemaal geen nut ;)(daarmee bedoel ik dat ze toch zeker sneller moeten zijn dan je harde schijf)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan