Nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicksanten

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Beste helpers,

Ik ben in het bezit van een Sapphire HD4850, maar wil graag een wat betere videokaart. Maar wat kan ik het beste kiezen, 1. een nieuw moederbord met crossfire en dan nog een 4850 kopen of kan ik beter een hele nieuwe kopen. En moet je perce de zelfde videokaart in crossfire zetten of kunnen het ook 2 verschillende zijn. De rest van me computer kun je zien als je op mijn naam klikt en dan bekijk systeem;)

Alvast bedankt

Voor zover ik weet moet het in ieder geval dezelfde chipset hebben als je ze in crossfire wil opstellen.
Als je niet tevreden bent met de prestaties van je Sapphire HD4850 (wat ik me moeilijk kan voorstellen) dan zou ik wel voor een crossfire moederbord gaan. dan ben je uiteindelijk veel beter uit. Ik vraag me wel af, bij welke game/software ben je niet tevreden over de prestaties van je Sapphire HD4850?

Als ik de MSI K9A2 CF-F samen met de Sapphire HD4850 neem ben ik rond de 220 euro kwijt. Maar voor dit geld kan ik ook een hele nieuwe betere videokaart kopen want dan hoef ik geen mobo te kopen waar zouden jullie voor gaan?

En ik ben tot nu toe wel tevreden met me 4850 maar voor de toekomst;)

Je hebt net een nieuw systeem, waarom niet gewoon wachten. Straks komen er weer nieuwere videokaarten uit en worden de huidige goedkoper.

Hoe weet jij dat?:p:thumb:

Maarrr het was ook gewoon een beetje interesse,, als je zo'n nieuw systeem hebt blijf je kijken en wil je graag nog beter;)

Ik zie meer topics dan jij denkt.;)
Daarbij een AMD Phenom™ II X4 940 Black Edition is niet echt een oude processor.

Denk het ook:P...
Nee waarom dan? volgens mij heb ik niks over processor gezegd?;)...

Okee, maar nou weer terug naar de beginvraag:P.. crossfire of een hele nieuwe kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan