welke processor kan ik het best kope?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
hallo ik heb nu een pc gehaald niet slecht maarja ik wat van me oude pc gepakt onderandere videokaart hd koeling

systeemeisen
pentium4 2.39ghz
videokaart gforce 6200
hd 160gb

en ik wil als het kan gta 4 spele als het kan niet te dure processor en welke processor kan me mobo max aan? het is een dell optiplex gx270

Hoi !

Je zult het niet leuk vinden, maar je moet geen dubbeltje meer aan die Dell uitgeven !

Dell is wat eigenzinnig, er gaat weinig in die kast passen.

Kijk es hier: http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=SEEHX2&baseId=146105; met een goede videokaart erbij, bijv.: http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=JBXSMF&baseId=211503 ben je voor relatief weinig geld klaar.

Greetz,

Harry.

die pc is goed echt waar alleen ik zeg tog videokaart moet verhoogt worde en die processor dat is het namater dat ik ga werke vanander ikwel die mobo ofz kast

die pc is goed echt waar alleen ik zeg tog videokaart moet verhoogt worde en die processor dat is het namater dat ik ga werke vanander ikwel die mobo ofz kast
Hij zegt toch dat het zonde van je geld is. En als harry het zegt, dan behoor jij als nieuweling dat gewoon voor waar aan te nemen. En niet-nieuweling trouwens ook :p

En dan zeg ik nog extra:
Inmiddels heb je voor moderne videokaarten een pcie-slot nodig en die heb jij niet.

Probeer bij mensen een 2e hands 6800/X850/of iets dergelijks af te troggelen. Kopen is zonde.

Hij zegt toch dat het zonde van je geld is. En als harry het zegt, dan behoor jij als nieuweling dat gewoon voor waar aan te nemen. En niet-nieuweling trouwens ook :p

En dan zeg ik nog extra:
Inmiddels heb je voor moderne videokaarten een pcie-slot nodig en die heb jij niet.

Probeer bij mensen een 2e hands 6800/X850/of iets dergelijks af te troggelen. Kopen is zonde.

ben ik ook van plan om een nieuwe videokaart te hale 6800 ofz en processor 3.0of dergelijks?

Nogmaals:

Een goede processor betekent ander moederbord en ander geheugen.
Een ander moederbord betekent een andere videokaart.
Ik weet niet hoe ik het je moet uitleggen....

En het aantal Ghz zegt niets over de snelheid van een processor.
Er was een Pentium 4 die op 3,4 of op 3,6 Ghz draaide. Toch is een AMD X2 2,0 beter.

Nogmaals:

Een goede processor betekent ander moederbord en ander geheugen.
Een ander moederbord betekent een andere videokaart.
Ik weet niet hoe ik het je moet uitleggen....

En het aantal Ghz zegt niets over de snelheid van een processor.
Er was een Pentium 4 die op 3,4 of op 3,6 Ghz draaide. Toch is een AMD X2 2,0 beter.

nou dat weer ook niet ik had in me oude pc amd athlon 2400+ 2ghz ofz maarja daarmee redte ik undercover niet met dese wel ik ga denk ik 3.00 of hoger zelfs halen ze zijn niet zo duur die processor die ik bedoel

nou dat weer ook niet ik had in me oude pc amd athlon 2400+ 2ghz ofz maarja daarmee redte ik undercover niet met dese wel ik ga denk ik 3.00 of hoger zelfs halen ze zijn niet zo duur die processor die ik bedoel

Sorry jongen, maar je hebt niet alleen geen kennis: je bent ook nog eens ontzettend irritant eigenwijs.
Als je zoveel verstand van computers hebt: doe het dan lekker zelf.....

En welke processor wil je dan gaan halen? Ik ben ontzettend nieuwsgierig...... :evil:

Sorry jongen, maar je hebt niet alleen geen kennis: je bent ook nog eens ontzettend irritant eigenwijs.
Als je zoveel verstand van computers hebt: doe het dan lekker zelf.....

En welke processor wil je dan gaan halen? Ik ben ontzettend nieuwsgierig...... :evil:

ik wil iets van 3.0ghz ofz hale pentium 4 dat redt me pc wel en dan nog een goeie videokaart ofz 6800gfore ofz

Luister nou, maar gewoon naar wat ze zeggen. Ze hebben groot gelijk de bus snelheid van een pentium 4 is te laag. Koop gewoon en nieuw moederbord en geheugen en videokaart. Dan heb je een goede pc en blijf je niet sukkelen.:(

Hoi !

Met alle respect: heb je op de Dell-site gekeken of je mobo die processor aan kan, met of zonder bios-update ?

Als ik me goed herinner heb je een z.g.low-profile VGA-kaart nodig.

Gekeken of de door jou gewenste in die uitvoering te krijgen is ?

Trommel is op de Dell-site je sn. in en kijk wat er echt mogelijk is.

Je kunt niet zo maar alles in je PC zetten, zeker niet in een Dell !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Met alle respect: heb je op de Dell-site gekeken of je mobo die processor aan kan, met of zonder bios-update ?

Als ik me goed herinner heb je een z.g.low-profile VGA-kaart nodig.

Gekeken of de door jou gewenste in die uitvoering te krijgen is ?

Trommel is op de Dell-site je sn. in en kijk wat er echt mogelijk is.

Je kunt niet zo maar alles in je PC zetten, zeker niet in een Dell !

Greetz,

Harry.

moederboard komt nog wel over paar maanden maar eerst die processor en die videokaart later komt dat wel

Beetje zonde he;)... eerst een processor kopen die verouderd is en daarna weer een moederbord kopen, als je een goed moederbord wil moet je over een paar maanden ook een andere processor.

En ik snap niet wat je hier doet op het forum, je vraagt om informatie, maar alle informatie die je krijgt neem je niet aan en maakt er je eigen verhaal van....

maargoed ik zou gaan sparen en dan in 1 keer alles kopen wat je computer wel degelijk sneller maakt.

:eek:
pfff:P
Maar wanneer heeft hij dat gezegd?

Maar ik wil de TS nu niet belachelijk maken, alleen het zou wel handig zijn als hij een keer zou luisteren. Dus crimepjes94 misschien moet je effe zeggen wat je wil, wil je nog informatie?, of ga je je eigen gang wat de meeste van ons niet verstandig lijkt en je weinig profijt van je plannen hebt.

Laatst bewerkt:
:eek:
pfff:P
Maar wanneer heeft hij dat gezegd?

Maar ik wil de TS nu niet belachelijk maken, alleen het zou wel handig zijn als hij een keer zou luisteren. Dus crimepjes94 misschien moet je effe zeggen wat je wil, wil je nog informatie?, of ga je je eigen gang wat de meeste van ons niet verstandig lijkt en je weinig profijt van je plannen hebt.
Lees de ts maar door

GTA4 spelen op een Pentium 4 single core en een Nvidia 6800.. :rolleyes:
Dat spel ondersteunt niet voor niets quadcores, dat heeft ie wel nodig ook. Sowieso is die kaart hopeloos verouderd en zou ik je toch minimaal een Nvidia 9800 aanraden.. Of nog beter, een ATI 4850 of 4870.

En ik zou je sowieso ook aanraden om te luisteren naar Harry en Marsmannetje. Je komt hier met een vraag, vervolgens krijg je advies van onder andere deze 2 oude rotten/halfgoden en daarna sla je het in gebrekkig Nederlands nog in de wind ook. Wat wil je nou?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan