Je zal maar gek worden van GEEN geluid :( help me please

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mishuby

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Hallo iedereen ik ben tim

Ik zit met een vervelend probleem ik heb geen systeem geluid :(
De rest doet het wel muziek,films,you tube enz.
Als ik bij geluiden test druk dan doet die nix als ik dan op bladeren druk en een wave bestand open met wmp werkt het wel.
Ik heb het volgende al geprobeert,

Gekeken of alle volume aan staan geen resultaat :(
Google gezocht een week wel mogelijkheden gevonden maar geen resultaat :(
Driver verwijdert opnieuw geinstalleert geen resultaat :(
Geprobeert bij regedit current user de waarde te verwijderen maar dat lukte niet dus geen resultaat :(
Bij windows services gekeken of windows audio is ingeschakeld geen resultaat :(

Heeft er iemand misschien nog enig idee wat het kan zijn want ik ben ten einde raad :(:(
Please help me...!
Al Vast Bedankt.

P.S. Sielig Bericht He :P

Hallo Tim ;)

Eerst en vooral: inderdaad een beetje een zielig bericht met al die ":('s" :D

maar goed, heeft je geluid ooit wel gewerkt op die pc?(of vista?)
verder ook geen uitroeptekens/vraagtekens in apparaatbeheer?

Hoi,

Heb je de computer zelf in elkaar gezet? Zoja, heb je de connectors wel (juist) aangesloten?

Zo snelle reacties :D

Ik heb me acer extensa laptop sinds januari 2009 en hij was compleet in elkaar toen ik hem thuis kreeg gestuurd ik heb alleen me geheugen uitgebreid en er verder nix aan verandert dus dat sou het niet zijn lijkt mij alles werkte gewoon goed totdat ik er vorige week achter kwam dat allleen het vista SYSTEEM geluid niet meer werkte.
Alles bij appparaat beheer is ook in orde geen vraagtekens of iets ik zie ook gewoon me geluidskaart met geinstaleerde driver daarom vind ik het zo raar hoop dat jullie me kunne helpe want ik word gek van het zoeken en proberen hahah ik heb ook software verwijderd wat er mee te maken kan hebben bs player en power dvd ivm complicaties maar geen resusltaat meestal lukt het me om zelf me computers te maken maar hier kom ik niet uit helaas bedankt alweer :D

Oh ja ik dacht dat het met windows update te maken hat maar dat heb ook nix uitgemaakt alleen dat ik weer driver kan instaleren dat kon niet meer dus heb ik alle updates handmatig verwijdert 1 voor 1 pfff vermoeiend was dat hahaha weten jullie misschien hier ook iets meer over

Laatst bewerkt:
Probleem op gelost vista opnieuw er op gezet ik kon nix meer downloaden nix :S rare vista hahaha bedankt voor alle hulp

Jammer dat je het dan zo hebt moeten oplossen :S

maar ja, het is dan wel uiteindelijk opgelost :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan