• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

#DEEL0/! verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BeeEmBee

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2009
Hallo forummers,

Is er ergens een instelling die de uitkomst #DEEL0/! verbergt?
Ik heb een overzicht waarin deze uitkomst nogal eens voorkomt en dat ziet er niet uit.
Of kan dit wellicht gerealiseerd worden met een "als-dan" voorwaarde.

Zenks vor joor taim :)

Mart

Hallo forummers,

Is er ergens een instelling die de uitkomst #DEEL0/! verbergt?
Ik heb een overzicht waarin deze uitkomst nogal eens voorkomt en dat ziet er niet uit.
Of kan dit wellicht gerealiseerd worden met een "als-dan" voorwaarde.

Zenks vor joor taim :)

Mart

Inderdaad.
Bijvoorbeeld
- Als(ISFOUT(
- Als(A1="";

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Heren,

Excuses voor mijn lompheid, maar ik had Roncancio vanmorgen al diverse keren zeer hartelijk bedankt in een andere thread. Hij weet dus als het goed is dat ik hem bijzonder dankbaar ben.

Maar ook jullie hartelijk dank voor de oplettendheid en het opkomen voor een collega-forum-lid.

Groeten,
Mart

Heren,

Excuses voor mijn lompheid, maar ik had Roncancio vanmorgen al diverse keren zeer hartelijk bedankt in een andere thread. Hij weet dus als het goed is dat ik hem bijzonder dankbaar ben.

Maar ook jullie hartelijk dank voor de oplettendheid en het opkomen voor een collega-forum-lid.

Groeten,
Mart

Veel beter zo ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan