Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Ik zie geen bijlage.
Met vriendelijke groet,
Roncancio
Aan de hand van de oorspronkelijke vraag heb ik een flexibele oplossing gemaakt waarvoor geen benoemde bereiken nodig zijn en slechts 3 formules (per cel met een validatielijst) het werk doen.
De oplossing is flexibel omdat er alleen wijzigingen hoeven te worden aangebracht in het werkblad met de gegevens. De formules passen zich automatisch aan al die wijzigingen aan; dat geldt ook voor de validatieregel.
Het voorbeeld kan eenvoudig aangepast worden voor validatie tot 10 of meer nivo's diep.
.Ik heb bovenstaande geprobeerd maar kom er niet echt uit, ik denk dat het te maken heeft met dat er in het voorbeedl wordt uitgegaan dat alles maar 1 keer wordt ingevuld terwijl ik elke week een nieuwe lijst gebruik die uit SAP wordt gemaakt en overgezet naar een Excelbestand
Sub test()
For j = 1 To 3
ThisWorkbook.Sheets("klussencompleet").Columns(1).AdvancedFilter xlFilterCopy, , ThisWorkbook.Sheets("weekstaatE").Range("Z1").Offset(, 1), True
Next
End Sub
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.