WebSound - RICK-SOFT Inc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

azb100

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2008
Hallo allemaal,
Ik heb een programma gemaakt. Het programma haalt een geselecteerd liedje van het net af en speelt het vervolgens af. Ik ben nog er aan aan het werken. Je kan nu nog alleen maar voorgeprogrameerde liedje afspelen. En ik moet nog een loop functie inbouwen. Dit programma werkt maar 3600 seconden (een uur).

Ik hoop dat het wat is. :thumb::thumb:

Azb100

P.S. Ik programmeer nog maar net. Kraak me alstjeblieft niet af. :D:D

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Werkt goed, mijn complimenten. Maar een knop om af te sluiten zou wel handig zijn, want dat kan nu alleen via het taakbeheervenster, dus even een update!!!

p.s. In welke programmeertaal is dit geschreven???

Dit is geschreven in Visual Basic 2008 Express Edition. Tsja ik dacht pas aan die exit knop nadat ik hem al gepost had. Volgende update komt met exit knop!:D:D:D:D

Verbeterde versie (v1.1)

Hier is de verbeterde versie:

- Exit knop geplaatst
- Registratie weggehaald

Azb100:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Bijlagen

Werkt hier goed, en mijn god wat ben ik blij met die Exitknop:p!!!

Ik gebruik hier overigens Win XP Professional

ik heb ook winxp proffessional had geen vista pc dus kon hem niet testen op vista

Nog ff an die arbeit dus, niet laten vallen dit project hoor! Kan iets moois worden :thumb:

ps. Laat hem de volgende keer dan als het mogelijk is door een bekende met Vista testen!!!

Laatst bewerkt:
onder windows 7 start hij, hij verdwijnt meteen en laat alleen een proces lopen....

Ah ja, misschien juist even zeggen dat je logootje niet zo duidelijk zichtbaar is op de donkere taakbalk die ik heb (en die denk 'k standaard is in Vista)

Het klopt toch dat het enige dat verschijnt dat logootje rechts onder in de taakbalk is waar je op kunt rechtsklikken hé ?

Werkt gewoon goed..
hier

ik werk op Windows Vista Sp 1 Build 6.00001

dankje ben aan het werken aan een programma waar je je eigen liedjes in kunt stellen. komt er snel aan morgen ofzo.:thumb::rolleyes:

WebSound v1.2

Hier is hij dan Versie 1.2

Verbeteringen:

- Icoontjes toegevoegd
- Keuze tussen een wit of een zwart tray icoon
- Instellingen toegevoegd
- Gebruikersovereenkomst toegevoegd
- Automatisch overnieuw starten (Auto Loop)

Veel plezier!:thumb:

Azb100

P.S. Moest de bestanden splitsen want hij was te groot om in een keer te uploaden.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Werkt nog steeds :P

Ik vroeg me af of je een doel hebt met 't programmatje, dan kunnen er mss ook tips en opmerkingen meegegeven worden om in de juiste richting verder te werken.

Nu kan ik enkel vaststellen dat het werkt :P behalve dan dat "The good left undone" niet speelt ;)

Bij mij wel, maar ik geef nogsteeds de voorkeur aan een gewone mp3-speler voor mn Rise Against nummers ;)
Also, waar haalt het de resources (nummers) vandaan? Internet neem ik aan? En, hoe zit het met rechten etc etc etc.

hier werkt het overgens 100% met WinXP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan