Geen Geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

MustafaKilinc96

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2009
Beste,
Ik heb mijn Pc daarjuist laten formateren maar er is een groot probleem. Er komt geen geluid via mijn pc. Als ik een muziek wil luisteren via Windows Media Player dan komt er altijd een rood tekst. En als ik spellen speel of iets anders doe komt er nooit geluid van mijn pc. Ik heb dit probleem ook gezien bij de computers van mijn vrienden en mijn familie. Wat zal het probleem zijn?
Graag zo vlug mogelijk een antwoord a.u.b.

Hoogachtend,
Kilinç Mustafa

Laatst bewerkt:
je dient dus de(juiste) audiodrivers te zetten en en denk ook nog maar je moederbord drivers.

weet je welk moederbord je hebt?merk en type(indien zelfbouw)

of als het een zogenammde merkpc is (bijv medion,acer) daar dan het merk en type van??

dit idd evt tevinden met pcwizzard
http://www.cpuid.com/pcwizard.php
heb je nog een bijgeleverder cd rom van het bord.ook daar staan je drivers op

...

Beste,
Ik heb mijn Pc daarjuist laten formateren maar er is een groot probleem. Er komt geen geluid via mijn pc. Als ik een muziek wil luisteren via Windows Media Player dan komt er altijd een rood tekst. En als ik spellen speel of iets anders doe komt er nooit geluid van mijn pc. Ik heb dit probleem ook gezien bij de computers van mijn vrienden en mijn familie. Wat zal het probleem zijn?
Graag zo vlug mogelijk een antwoord a.u.b.

Hoogachtend,
Kilinç Mustafa

je dient dus de(juiste) audiodrivers te zetten en en denk ook nog maar je moederbord drivers.

weet je welk moederbord je hebt?merk en type(indien zelfbouw)

of als het een zogenammde merkpc is (bijv medion,acer) daar dan het merk en type van??

dit idd evt tevinden met pcwizzard
http://www.cpuid.com/pcwizard.php
heb je nog een bijgeleverder cd rom van het bord.ook daar staan je drivers op

Ik Heb een Compaq EVO, het ziet er ongeveer zo uit http://www.xpert.com.my /image/COMPAQ_EVO.jpg
COMPAQ_EVO.jpg
Kan ik online drivers vinden voor dit soort pc??

Laatst bewerkt:
http://welcome.hp.com/country/nl/nl/welcome.html#Support

ja dat kan en valt onder HP.wanneer jij het juiste typenr invult(of de detectie gebruikt)moet je op de pagina komen van je EVO.
Zoals ook in topic over je internet: Begin met je chipset driver en na een herstart al je andere drivers....

op het site die uw gestuurd heeft staat er welke productnaam mijn computer heeft. Waar staat het productnaam van mijn Computer volgens u??

Je zegt dat je een EVO hebt.staat het juiste typenr niet op achterkant pc?
Of gebruik de detectieknop op die site,

EDIT: vergeet de detectie.Je kon internet niet op...

Laatst bewerkt:
Je zegt dat je een EVO hebt.staat het juiste typenr niet op achterkant pc?
Of gebruik de detectieknop op die site,

EDIT: vergeet de detectie.Je kon internet niet op...

Het is opgelost van het geluid. Maar er is nog altijd geen internet verbinding. Op het site van de Hp drivers heb ik een paar drivers gevonden. Mijn geluid is hersteld maar er mijn VIDEO CONTROLLER, USB CONTROLER en ETHERNET CONTROLLER werkt niet. Ik heb all heleboel drivers gedownload er werkte geen enkele. Waarom zal dat zijn?

Ja en op het achterkant staat er helemaal niets op.
Maar op de voorkant staat er de Product key (2 maal op), de serial no, en nog andere nummers maar ik versta het niet. Het is door elkaar. Aan de zijkant staat er 6s27kn9zn4xz op. Kan dat het typnr zijn??

Laatst bewerkt:
Nee sorry, Kan je het drivers van Evo 300 aan evo 500 gevruiken??

dat is lastig om te beantwoorden.Je hebt nergens een boekje,bon,kaartje etc meer?

wellicht kan pcwizzard het zien?(zie me eerste reactie)
downloaden via een andere pc.op stick of cd branden en instaleren op je evo

dat is lastig om te beantwoorden.Je hebt nergens een boekje,bon,kaartje etc meer?

wellicht kan pcwizzard het zien?(zie me eerste reactie)
downloaden via een andere pc.op stick of cd branden en instaleren op je evo

Kan ik het pc laten bekijken door een bekende?
En daarna drivers kopen??

waarom zou je drivers kopen als ze gratis zijn.

als je achter het juiste typenr bent zijn alle drivers zo te halen op de site.....

Maar daar moet je even moeite voor doen middels pcwizzard

die link heb ik je nu al 2x gegeven........:confused:

Eigenlijk heb ik nog een probleem,
ik heb windows xp sp2 geïnstaleert maar daar door denk ik is de kleur van mijn pc verminderd naar 4 BITS, ik kan het spijtig genoeg niet verhoegen. Hoe kan ik dat hoger laten maken?? :shocked:

Je hebt een format gedaan(windows opnieuw geinstalleert)

nu die je al je drivers ook opnieuw te zetten.
Te beginnen dus met je chipset drivers en na een herstart van je pc AL je andere drivers.(geluid,video etc)

Je hebt een format gedaan(windows opnieuw geinstalleert)

nu die je al je drivers ook opnieuw te zetten.
Te beginnen dus met je chipset drivers en na een herstart van je pc AL je andere drivers.(geluid,video etc)

Maar néee
vroeger lukte het,
het beeldf was perfect, maar na de instalatie is het kleur verlaagd naar 4 bits,
en gaat niet hoger. Heb ik daarvoor ook een driver nodig??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan