internet explerer versie 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

marigeer

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2005
Gegroet allemaal,

Waar kan ik zien, welke versie ik heb van internet explorer ik had altijd zes maar ik heb een keer 7 ook op mijn comp. gezet en dat zou je moeten zien via een icoontje rechts onderin tussen internet en het 100% icoontje, nou daar staat bij mij niets, dus vraag ik mij af of ik nou wel of niet I.E.7 heb.

Groetjes

Gegroet allemaal,

Waar kan ik zien, welke versie ik heb van internet explorer ik had altijd zes maar ik heb een keer 7 ook op mijn comp. gezet en dat zou je moeten zien via een icoontje rechts onderin tussen internet en het 100% icoontje, nou daar staat bij mij niets, dus vraag ik mij af of ik nou wel of niet I.E.7 heb.

Groetjes

Rechtsbovenin je scherm staat als het goed is HELP en dan ga je naar Over Internet Explorer. Daar zou het moeten staan.

Hoi

Ga bovenin naar "help" en dan info

dan krijg je je versie te zien..

EDIT:sorry Mrskyline

Internet explorer 7

Rechtsbovenin je scherm staat als het goed is HELP en dan ga je naar Over Internet Explorer. Daar zou het moeten staan.

Thanks voor je reactie, Ja ik heb IE7, maar ik geloof dat versie 8 ook al uit is, wat is beter 7 houden of 8 nemen, en wat is het verschil?

groetjes

Ie7

Tegen mij hoef je geen sorry te zeggen hoor :P

Even ontopic ,Volgens mij kan het geen kwaad om IE 8 te installeren hoor.

Bedankt Mr. Skyline, maar ik heb wel Windows Xp draaien en dacht eigenlijk dat IE8 voor Vista bedoeld was?

groetjes

Internet explorer 8 wordt ook ondersteund voor Windows XP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan