Vraagt om systeemcode

Status
Niet open voor verdere reacties.

kell 1992

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
Ik weet niet zeker of hij hier moet, maar ik doe het toch maar. Ik heb een Acer notebook, sinds augustus. Hier is verder niks mee gebeurt maar plotseling als ik hem opstart vraagt hij om een code.

Als ik hem dus opstart krijg ik het acerteken en laadt hij. Daarna krijg ik een zwart scherm met een blauw blokje waarin staat : Enter Password.

Weet iemand hier wat je daarbij in kan voeren? Je moet een 8 cijferige code invoeren. Letters kan btw ook. Ik heb alle blaadjes afgezocht maar nergens zo'n code gevonden.

Alvast bedankt.

Lijkt een beetje op bios-code.

Contact opnemen met de verkoper?

Ja maar "we nemen wel contact met je op" heb ik nou al 3x gehoord in 2 maanden en nog steeds niks van ze gehoord. Ik dacht dat er misschien een makkelijkere manier was.

Maar geven ze die code dan niet?

Maar geven ze die code dan niet?

Ik vrees van niet :confused:

Ik weet niet hoe het bios paswoord bij de TS is veroorzaakt maar ik had een soortgelijk probleem een tijdje geleden.(ze hebben hem moeten komen ophalen)

Ik heb enkele keren gebeld voor een zogenaamd "backdoor password" maar voor mijn Insyde H2O bios versie hadden ze blijkbaar geen backdoor password.

Als jij zou weten wat voor bios versie je zou hebben zou je kunnen gaan googelen naar een gepast "backdoor password" voor jouw bios-versie.

Maar zoals ik al gezegd heb, had ik mijn laptop moeten opsturen en dan hebben ze volgens mij de laptop opengedaan (aangezien er ook extra op het reparatiepapier stond dat mijn de kabel van mijn lcd-scherm was "gefixt") & dan het batterijtje uit het moederbord(cmos batterij) gehaald & dan is je bios gereset(standaard settings, dus zonder paswoord).

Je zou zelf kunnen proberen om dan je laptop te openen & het batterijtje te gaan zoeken.
(Echter als ze merken dat dit gebeurd is ben je je garantie kwijt..)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan