Wie kent Er een LeuK ONLINE game ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter ameen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ameen

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Hey

Ik was opzoek naar een uhm online game schietgame zeg maar wie kent er eentje ?
Het spel moet wel onder de 700 mb zijn en uhm dat het online te spelen is en uhm dat er niet zoveel grapichs nodig zijn om het spel je spelen. ( voorbeeld Counterstrike 1.6 xd )

Nog iemand met een paar Games En : Meld ook direkt het site erbij waar ik het dan kan downloade :rolleyes::thumb:

Online Games, ijji?

Hey

Ik was opzoek naar een uhm online game schietgame zeg maar wie kent er eentje ?
Het spel moet wel onder de 700 mb zijn en uhm dat het online te spelen is en uhm dat er niet zoveel grapichs nodig zijn om het spel je spelen. ( voorbeeld Counterstrike 1.6 xd )

Nog iemand met een paar Games En : Meld ook direkt het site erbij waar ik het dan kan downloade :rolleyes::thumb:

Beste Ameen,

Ten eerste is het wel zo netjes om de titel gewoon met de normale Hoofdletter regels te typen: Wie kent er een leuke online game?.

Nu heb ik al wat online Games gespeeld, en ik zie dat je graag schietspellen wilt.

Ik heb veel goede ervaring met de spellen van ijji, vooral het spel GunZ heb ik lang gespeeld. Het is een schietspel maar dan net iets leuker dan gewoon. Je moet namelijk verschillende technieken aanleren, je moet het maar is spelen.

De officiele GunZ websiet! :thumb:

Verder heeft ijji ook Soldierfront, dat is ook een schietspel. Ik heb het zelf nog nooit gespeeld dus kan het niet beoordelen maar ik heb er veel goeie reacties over gehoord.

De officiele Soldierfront website! :thumb:

Verder kan ik je geen andere spellen aanbevelen aangezien je maar weinig schijfruimte hebt. (700mb). Anders zou ik als ik jou was een spel zoals Call of Duty 4 of 5 kopen en die gaan Multiplayeren! Ook GTA IV doet het met de Multiplayer modus goed!

De spellen van ijji vragen weinig Grafische krachten maar zien er toch nog redelijk uit!

Probeer het maar is, ik hoor het wel!

MVG, Stefan Koop :)

PS: De officiele ijji website! :thumb:

Hey bedankt dat je me wilt helpen maar die spellen heb ik al gespeeld alleen battlefront niet want die werkt niet bij mij maar gunz heb ik al gespeeld maar die vond ik nou niet echt zo naar mijn smaak maar ja alvast bedankt !

Hey bedankt dat je me wilt helpen maar die spellen heb ik al gespeeld alleen battlefront niet want die werkt niet bij mij maar gunz heb ik al gespeeld maar die vond ik nou niet echt zo naar mijn smaak maar ja alvast bedankt !

Beste Ameen,

Met Battlefront zul je zeker Soldier Front bedoelen?
Probeer Soldierfront dan is te installeren, misschien vind je dat spel wel leuk.
Als het dan weer niet lukt kunnen ''we'' je altijd helpen om het proberen optelossen.

Mvg, Stefan Koop:)

Ps: Probeer je typegedrag aantepassen. Mensen vinden het duidelijker als er leestekens worden gebruikt en als je duidelijke zinnen en titels maakt.

Je bericht hierboven zou je dus bijvoorbeeld zo kunnen typen:

Hey,

Bedankt dat je me wilt helpen.
Ik heb het spel GunZ al gespeeld, maar dat is niet echt mijn smaak.
Ik wilde een keer Soldier Front spelen maar die kreeg ik niet goed geinstalleerd.

Groetjes,

Laatst bewerkt:
of probeer het nieuwe spel van de makers van Maplestory: Combat arms
je pc hoeft dr weinig voor te kunnen en het is toch wel een best leuk spel site weet ik ff niet meer ze waren pas veranderd maar als je combat arms googled dan kom je er wel:p

Wolfenstein: Enemy Territory is een gratis en erg leuke shooter.

Je kunt ook eens Soldat proberen; het is 2d, heel klein en licht, maar wel ontzettend verslavend :)

Euro-gunz

Euro gunz is erg leuk maar je moet iemand hebben die er veel van weet die dingen al kan
in de vorm van butterfly, wall climb , switch climb enzo maar zolang je die niet hebt is het heel moeilijk.

Naja dit over gunz

Je kan ook flyff proberen?

Je hebt ook veel versie`s van battlefield downloads zijn niet al te groot en zijn er van oud tot nieuw. ( battlefield 1942, Battlefield 2, Battlefield 2142 ) altijd wel iets te doen.

Groetjes famez

Wolfenstein: Enemy Territory is een gratis en erg leuke shooter.

Klopt maar hier geld hetzelfde als bij Warrock hackers verpesten het.
Het voordeel is wel dat je van server kan ruilen dus naar een server zonder hackers of clans die de admintools misbruiken.

Wel belangrijk om je score en status te houden is IP van server op te schrijven dan kan je via join op ip weer terug naar de zelfde server:rolleyes:

Ik heb een hele goeie voor je!
Urban Terror! ;D
Soorry maar ik weet niet hoeveel geheugen, maar hij is gratis, online, en gewoon nice.

en uhh Wie weet hoeveel Bits je nodig hebt voor Battlefield 2 (Niet Battlefield Bad Company 2) Maar die Andere waarmee je in jets kan vliegen) Ik heb Windows 7 WIE KAN ME HELPEN en of ik het dan ook zou kunnen instaleren ( IK MOET HEM NOG KOPEN ) En als ik deze tog niet kan, Welke is dan leuker Battlefield VIetnam of Battlefield 1942

Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag even naar de datum van een topic kijken. Oude topics omhoog schoppen is niet toegestaan.

Tevens is het meeliften in iemand zijn / haar topic niet toegestaan, graag even een eigen topic aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan