• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tekst opmaak in excel vba msgbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

trucker10

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Kan je de opmaak van tekst in een excel vba msgbox aanpassen ? ik zou al heel blij zijn:) als ik het in "BOLD" kan zetten .msgbox?bold? of moet er een nieuwe sub() bij , waarschijnlijk zal ik dan ook beter de Option Explicit toepassen .
Ik kijk uit naar het antwoord .

Binnen een standaard messagebox gaat dat niet lukken. Dan ga je een custom user form moeten maken.

Kan je de opmaak van tekst in een excel vba msgbox aanpassen ? ik zou al heel blij zijn:) als ik het in "BOLD" kan zetten .msgbox?bold? of moet er een nieuwe sub() bij , waarschijnlijk zal ik dan ook beter de Option Explicit toepassen .
Ik kijk uit naar het antwoord .

Nope.
Wat je wel kunt doen is een userform gebruiken die je eruit laat zien als een msgbox.
Hiermee kan je van alles met de tekst doen.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bedankt voor de antwoorden , ik had het vermoeden dat het via een om wegje zou moeten , ik had al zitten zoeken in de script editor en via google gelezen dat het via een userform kan , doch wilde ik de vraag stellen you never now .

Misschien een beetje late reactie, maar hopelijk helpt het.

Messagebox met 'vette' regel

If (Eval("MsgBox ('Tekst van bericht@Tekst van vraag@@',20,' titel)")) = vbYes Then
'opdracht
else
end if

groet, Ruud.

Misschien een beetje late reactie, maar hopelijk helpt het.

Messagebox met 'vette' regel

If (Eval("MsgBox ('Tekst van bericht@Tekst van vraag@@',20,' titel)")) = vbYes Then
'opdracht
else
end if

groet, Ruud.

Beter laat dan nooit:thumb: , ik ga dit morgen proberen ,

Alvast van harte bedankt voor dit berichtje :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan