Hoe Windows Vista Service Pack1 verwijderen ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter maps
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

maps

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
Hallo iedereen, graag had ik geweten hoe ik Windows Vista Service Pack 1 (SP1) kan verwijderen. Groetjes.

Hardeschijf formatteren?
Heb je alleen nog maar je BIOS in dat geval.

Dan gaat je OS er ook af, ja.
Alles wat op je hardeschijf staat gaat dan weg ;)

@Robbietjuh: leest u het topic wel goed??

@Maps: sp1 staat in je softwarelijst?

ik ben geen echte vista kenner.
Maar in xp is het zo dat sp3 in de software lijst staat en die is te verwijderen.en volgens mij kan dat in vista ook

EDIT: zoals men dus in de dmv de link aangeeft is een format niet nodig

Laatst bewerkt:
Ja, ik lees het topic goed.
Enkel SP1 verwijderen wil niet, geheel verwijderen wil wel.
Echter gaat daar je hele hardeschijf bij leeg, er is geen andere oplossing ;)

Zoals frankwannet al vermeld heeft kan je een service pack verwijderen via de software lijst

Laatst bewerkt:
Raar maar waar, de sp is zo te zien niet te verwijderen via de software zoals in xp, alle ander updates wel behalve de service pack, moet robbietjuh toch gelijk geven dan ;)

EDIT: zoals men dus in de dmv de link aangeeft is een format niet nodig

Ik geef d.m.v. de link juist niet aan te formatteren, maar laat een microsoft pagina zien, die de door hun beoogde wijze laat zien (via het configuratiescherm en als dat niet werkt via systeemherstel)

Lijkt mij duidelijk: GEEN format nodig

Methode 1: Het onderdeel Programma's en onderdelen van het Configuratiescherm gebruiken
Voer de volgende stappen uit om Windows Vista SP1 te verwijderen met het onderdeel Programma's en onderdelen in het Configuratiescherm:
Klik op Start
Deze afbeelding samenvouwenDeze afbeelding uitklappen
en typ Appwiz.cpl in het vak Zoekopdracht starten en klik op Appwiz.cpl in de lijst Programma's.

Deze afbeelding samenvouwenDeze afbeelding uitklappen
Als u naar een beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of klikt u op Doorgaan.
Klik op Geïnstalleerde updates weergeven.
Klik op Service Pack voor Microsoft Windows (KB936330) en klik vervolgens op Verwijderen.
Volg de aanwijzingen op het scherm om het verwijderen te voltooien.
Naar boven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan