Handleiding voor Avast.

Status
Niet open voor verdere reacties.

boekanier

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Wat mij bij het scannen met Avast stoorde was, dat als er iets fouts gevonden werd,
de scan stopte totdat je had besloten wat er moest gebeuren.

Maar op http://www.youtube.com/watch?v=Z-WLn3jZDuQ staat wat ik moet doen.
Een bootscan plannen en de opties daarvan instellen.

Het filmpje behandelt tevens de installatie en registratie van Avast
en is daarmee het volledigste wat ik hierover vond.
De video laat duidelijk zien wat je moet doen, dus de in het Engels gesproken tekst
zal dan geen onoverkomelijk probleem zijn.

Laatst bewerkt:
Handig, maar niet helemaal wat ik zoek. Het zou makkelijk zijn als de scan onder Windows ook gewoon doorliep, zodat je later actie kunt ondernemen.

Handig, maar niet helemaal wat ik zoek. Het zou makkelijk zijn als de scan onder Windows ook gewoon doorliep, zodat je later actie kunt ondernemen.

Zou u dit even willen toelichten, ik begrijp niet wat u bedoelt.

In het filmpje gaat het over een boot-scan, voordat Windows start. Normaal gesproken scan ik gewoon wanneer ik in Windows zit, en dan stopt de scan dus wel bij iedere vermoedelijke infectie. Of heb ik het filmpje verkeert begrepen ?

In het filmpje gaat het over een boot-scan, voordat Windows start. Normaal gesproken scan ik gewoon wanneer ik in Windows zit, en dan stopt de scan dus wel bij iedere vermoedelijke infectie. Of heb ik het filmpje verkeert begrepen ?

Nee dat is juist en zoals u het wilt heeft het ook mijn voorkeur.
Het gaat bovendien veel sneller.
Voor de scan voordat Windows start kun je voor een extra lange nachtrust naar bed gaan,
want dit duurt enorm lang. merkte ik vanmiddag.

Voor een volgende scan zal ik eens zien of je die ook onder Windows zo kunt instellen, dat de scan doorgaat als het iets gevonden wordt.

Dat blijkt helaas niet zo te zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan