Wifi Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alisha

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2004
Hi hallo allemaal,

Ik had een vraagje over mijn router. ( router= telefonica inalambrico )
wij hebben onze router in de kelder staan waar ook onze 2 pc staan ( kantoortje )
deze router heeft 4 uitgangen en 1 antenne.
Nu hebben wij boven geen of bijna geen ontvangst op onze laptop van deze router
ik had de antenne al vervangen door een 10dbi sterkere antenne maar dit hielp ook niet.

er gaat wel 1 draad naar boven vanuit die router, waarop boven de PS3 zit aangesloten.
Kan ik nu boven aan die kabel ( die de ps3 verbind met internet ) nog een extra router ofzo aansluiten ?? zodat de laptop dan wel de wifi verbinding ontvangt ?

of kan dat niet 2 routers ?

bedankt alvast, ;)
groetjessss
Alisha

anders aansluiten

Hi hallo allemaal,

Ik had een vraagje over mijn router. ( router= telefonica inalambrico )
wij hebben onze router in de kelder staan waar ook onze 2 pc staan ( kantoortje )
deze router heeft 4 uitgangen en 1 antenne.
Nu hebben wij boven geen of bijna geen ontvangst op onze laptop van deze router
ik had de antenne al vervangen door een 10dbi sterkere antenne maar dit hielp ook niet.

er gaat wel 1 draad naar boven vanuit die router, waarop boven de PS3 zit aangesloten.
Kan ik nu boven aan die kabel ( die de ps3 verbind met internet ) nog een extra router ofzo aansluiten ?? zodat de laptop dan wel de wifi verbinding ontvangt ?

bedankt alvast, ;)
groetjessss
Alisha

Hoi Alisha
zet de router ( = adsl modem??) dichter bij de laptop
dus de inkomende draad verlengen naar boven en 2 draden naar beneden voor de pc's
help dit?

bedankt alvast, ;)
groetjessss
Alisha

Aan die kabel een Switch en daarmee kun je dan weer bedraad verbinden

ah oke bedankt voor jullie reakties, snap het al een beetje haha ;)
dus aan die draad die naar boven gaat een switch aan hangen, dan kan er daarvan weer 1 draad terug naar de ps3 en dan ook aan die switch een wifi point hangen.

ja de router zou eventueel naar boven kunnen, maarja dan moeten er wel veel draden weer terug naar beneden met veel geboor in de muren :D
dus kies liever voor een andere optie.

bedankt voor de reakties :thumb:
groetjesss
Alisha
uit het zonnige playa del ingles ;)

kijk naar het plaatje

ah oke bedankt voor jullie reakties, snap het al een beetje haha ;)
dus aan die draad die naar boven gaat een switch aan hangen, dan kan er daarvan weer 1 draad terug naar de ps3 en dan ook aan die switch een wifi point hangen.

ja de router zou eventueel naar boven kunnen, maarja dan moeten er wel veel draden weer terug naar beneden met veel geboor in de muren :D
dus kies liever voor een andere optie.

bedankt voor de reakties :thumb:
groetjesss
Alisha
uit het zonnige playa del ingles ;)
in ieder geval moet de draad die aan de ingang zit van de (adsl) router mee naar boven.

Bijlagen

• afbeelding_473.jpg
    afbeelding_473.jpg
    65,6 KB · Weergaven: 38
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan