Muis en toetsenbord kapot door LibUsb-Win32!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobharthoorn

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2009
Hallo,
Ik heb vandaag het programma LibUsb-Win32 geïnstalleerd. Nou ben ik erachter gekomen dat die alle USB poorten uitschakeld. Het grote probleem is nou dat mijn muis en toetsenbord het doen via usb en ik nu dus niks kan doen! ook is het nog een groot nadeel dat ik geen oude muis of toetsenbord aansluiting heb maar alleen usb!
Verder werk ik met Windows Vista

Alvast bedankt :)

wow ik denk dat ik het ook maar ff er af ga halen...

kun je niet proberen met systeemherstel alles terug te zetten ?

wow ik denk dat ik het ook maar ff er af ga halen...

kun je niet proberen met systeemherstel alles terug te zetten ?

Haha, zo dacht ik het eerst ook! maar ik kom niet eens in windows want ik moet het wachtwoord invullen maar ik heb dus geen toetsenbord of muis! En als ik in windows zou zijn zou ik nog een muis nodig moeten hebben om systeemherstel aan te kunnen klikken;)
Dus word moeilijk :(, maar toch bedankt :).

hier (en ook hier) wordt Vista niet als ondersteund genoemd door LibUsb-Win32. Lijkt me dus dat deze software t/m XP gebruikt kan worden, maar niet in Vista of Windows 7.

Tijs.

Laatst bewerkt:
hier (en ook hier) wordt Vista niet als ondersteund genoemd door LibUsb-Win32. Lijkt me dus dat deze software t/m XP gebruikt kan worden, maar niet in Vista of Windows 7.

Tijs.

Lijkt me sterk, want ik heb dit programma gedownload om mijn iPod Touch te jailbreaken.
Had een tutorial gelezen en om het te doen op Vista moest je juist dit downloaden :confused:
ik installeer het en gelijk alle usb poorten vallen uit, het zou dus niet zo een probleem zijn als ik een muis en toetsenbord aansluiting had die oud is (met van die pinnetjes) maar die zit niet in mijn computer :(

ik heb het er nog op staan vooor de ps3 controller en ik heb het er al een half jaar opstaan ik heb ook vista en geen problemen :confused:

kun je egt helemaal niets meer deon met toetsebord/muis of iets anders? of weet je zeker of het door libusb komt?

Goede vraag van de vorige poster: Weet je idd zeker dat het komt door LibUsb?

[Edit: Stuk over PS2 muis + toetsenbord verwijderd, omdat er blijkbaar geen aansluitingen voor zijn op de pc van de topic-starter]

Tijs.

Laatst bewerkt:
Goede vraag van de vorige poster: Weet je idd zeker dat het komt door LibUsb?

[Edit: Stuk over PS2 muis + toetsenbord verwijderd, omdat er blijkbaar geen aansluitingen voor zijn op de pc van de topic-starter]

Tijs.

Ja zeker! het gebeurde toen ik heb aan het instaleren was, toen was die klaar en vroeg die om iets te testen, dat kon ik aan of uit vinken. heb toen aangevinkt toen kreeg ik een klein schermpje en alles (ook me ipod die toen was aangesloten) wat aan de usb zat sloot af :(..

Ik zie geen reparatie-mogelijkheden. Lijkt me dus dat het op een volledige herinstallatie van Vista aan gaat komen.

Misschien heeft iemand anders nog een tip, maar als die tip niet verschijnt, dan volledige herinstallatie.

Tijs.

Hoh neen, ik heb net hetzelfde voor... LibUSB geinstalleerd en geen muis en toetsenbord meer :(. Heeft er iemand een oplossing gevonden voor dit probleem? Ik zie het namelijk niet zitten dat ik al mijn gegevens kwijt zou zijn op mijn harde schijf door een nieuwe installatie van vista te moeten doen :(

Welkom FantasyWorld,

Het is op Helpmij niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te stellen. Daarnaast stamt het topic uit 2009.

Graag je eigen vraag aanmaken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan