IP adres veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijs735

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2008
Hallo,

Ik wou graag mijn IP adres veranderen (echter omdat ik ben geblokkeerd bij een site waar ik een maand niet ben ingelogd en iemand me had gerepord) nu kan ik daar dus geen account meer op aanmaken of inloggen. Ik heb al bijna alles van Google afgekeken maar niks werkte echter. Ik heb een speedtouch011D41 en heb internet van tele united de commando's ipconfig/renew etc. werken ook niet. Kan iemand me helpen.

Alvast bedankt,

je ip kan je zelf niet gaan veranderen, enkel het interne ip, maar hierdoor zal je nog niet op die site kunnen geraken.

door met proxy's te werken gaat het wel lukken, maar ik denk dat die ban niet voor niets is.

Je IP adres kan je niet veranderen... Je kan wel een proxy site gebruiken om nog op de site te kunnen en te registreren enzo.

door met proxy's te werken gaat het wel lukken, maar ik denk dat die ban niet voor niets is.

Sites bannen je voor de meest onzinnige dingen, het is me weleens gebeurt bij een forum die er was om mensen te helpen ik werd gebanned omdat ik mensen aan het helpen was XD

Sites bannen je voor de meest onzinnige dingen, het is me weleens gebeurt bij een forum die er was om mensen te helpen ik werd gebanned omdat ik mensen aan het helpen was XD

ja waarmee, aan illegale spullen komen?

ik blijf erbij dat die ban niet voor niets was, TS zegt niet eens waarom hij gebanned is.

Re:

En hoe verander ik mijn proxie dan? En die ban was omdat omdat ik op neobux dus een maand niet online was geweest wat niet mocht. (wat ik onzinnig vind)

Laatst bewerkt:
ik denk niet dat Helpmij.nl de site is om mensen te helpen een ban te omzeilen.
Je zult bij de admin van de site moeten aankloppen en daar je verhaal doen.
ik ga hier een slotje op zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan