Problemen met oblivion!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommqwefsf

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
Hallo ik heb oblivion op mijn nieuwe pc gezet en hij loopt heerlijk alleen hij heeft de hele yijd als ik weer een paar meter verder ben gelopen de hele tijd van die lag punten en ik heb alle harware die nodig is om dit spel op max te draaien:confused: ik heb ook de hardeschijf al gedefragmenteerd, komt het mischien omdat ik windows vista heb??

System specs:
Intel Core 2 Duo E6300
Nvidia Geforce 8600GT Fabric OC
2Gib @ dual channel
Asus p5b motherboard
Harddisk:Maxtor 6V160E0 ATA Device

Ik Vind dit erg vreemd en denk dat dit aan het spel moet liggen want rainbow six vegas kan ik wel max draaien, ik heb de laatste drivers voor m'n videokaart ook al erop gezet

Dat is ook een probleem als ik hem probeer te patchen geeft hij een bug:( en ik heb trouwens de op een na nieuwste patch

Laatst bewerkt:
Welke bug?

En probeer het spel eens te spelen op windows XP settings met directx 9. Rechts klikken op exe bestand en compatibiliteit aanpassen.

Nou de bug luidt als volgt : het bestand wat u probeert te patchen is niet gevonden en kan niet gepatcht worden

IK heb ook al de compatibaliteit aangepast werkt ook niet:(

oblivion geluid doet raar

Nou de bug luidt als volgt : het bestand wat u probeert te patchen is niet gevonden en kan niet gepatcht worden

hey allemaal. srry dat ik op deze vraag mijn eigen vraag zet, maar ik ben nieuw en weet nog niet helemaal hoe het werkt. ik heb ook oblivion, alleen heb ik dat als ik hem speel dat ik dat een heel raar galmend geluid heb. en dat kan ik niet veranderen in de audio opties:S:S weet iemand waar ik dat kan veranderen?:thumb:

alvast bedankt

ja ja ik weet dat deze vraag al 2 jaar oud is maar ik zie dat er nog geen oplossing is dusss...

probleem ligt hoogst wss aan het gebruik van een crack. ookwel no-cd patch genoemt.

is dit niet het geval dan is de patch die je probeert te intalleren wss de verkeerde taal.

de patches komen in UK, US, EU e.d. vormen. controleer welke versie jou spel is.

ja ja ik weet dat deze vraag al 2 jaar oud is maar ik zie dat er nog geen oplossing is dusss...

probleem ligt hoogst wss aan het gebruik van een crack. ookwel no-cd patch genoemt.

is dit niet het geval dan is de patch die je probeert te intalleren wss de verkeerde taal.

de patches komen in UK, US, EU e.d. vormen. controleer welke versie jou spel is.

ik denk niet dat het aan een no-cd crack ligt. als deze game namelijk gedownload is, kan die gewoon gelijk op de cd gezet worden. er is geen no-cd crack nodig omdat het spel geen multiplayer optie heeft. ik ken ook iemand die deze game heeft gedownload en had geen no-cd crack nodig vanwege de geen multiplayer optie:P

Laatst bewerkt:
jmmr dat een no-cd dan weer niks met multiplayer te maken heeft....

anyway mijn post was niet naar jou gericht..

lees crash zijn post even :rolleyes:

ik was er vergeten bij te zetten dat ik ook oblivion heb en dat ik het zelfde probleem heb. volgens mij ligt het aan de plek waar je staat want als je naar een muur kijkt en je draait je om naar een plek waar in de verte heel veel te zien is. dan laggt hij bij mij altijd eve. maar ik denk dat dat veel mensen ook hebben:P
dus ik denk dat het niet aan jou comp ligt:P.

Laatst bewerkt:
Oblivion

Ik kan het probleem goed voor je opzoeken en je gerust stellen!
Het licht niet aan Vista maar je video kaart als hij haperd kan je bij video instellingen kijken maar als dat ook niet helpt moet je gewoon een keer gratis na laten kijken bij PC deskundigen.

Of surf naar deze nederlandse oblivion website!

http://www.everyoneweb.com/NLoblivion/

succes: groetjes Jordy! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan