hoe op het internet met laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

partyanimal

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
kheb hier 2 laptops herinstaleerd met windows xp
maar weet niet wat er nog net tekort is ,om te kijken hoe ik me sleutelwoord kan invoeren en me kanaal te vinden ?vb ik kan wel een usb stick van belkin instaleren en zo op het internet geraken maar dat is nu ook de bedoeling niet ,omdat er sowieso wifi op de laptops is kan hier iemand verde helpen ,moeten er drivers instaleerd zijn? of een programmatje? I dont now????? :confused: :shocked:

Begin maar eens met het installeren van de chipsetdrivers voor het moederbord van de laptops. Heb je die niet, dan naar de site van de fabrikant, typenummer invoeren en driverpakket downloaden en installeren.

Ga naar : start -> rechtermuisknop "deze computer" kier hier "beheer" -> Device manager.

Kijk hier of je nog vraagtekens hebt staan bij hardware componenten.
Meestal kan je zien voor welke hardware je nog drivers nodig hebt. (het vraag teken betekend dat hij geen driver heeft)

Succes

[edit]
@ Probleempjes,

Zo kan het ook, maar ik ben gewent om via my computer -> manage -> divice manager. te gaan.
[/edit]

Laatst bewerkt:
Ga naar : start -> rechtermuisknop "deze computer" kier hier "beheer" -> Device manager.

Succes

Jij bedoelt waarschijnlijk:

Start -> Rechtermuisknop deze computer -> Hardware -> Apperaat beheer.

(Wat sneller is: windows toets op toetsenbord + Pause / Break -> Hardware -> Apperaatbeheer)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan