killdisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephaniesimons

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2008
Hallo,

Ik wil beide patities leeg gooien. En met dit programma gooi ik alles weg.
Dat vind ik dan geen ramp, want met de windows cd hoor je dat weer in orde te krijgen.
Maar nu weet ik niet hoe het programma werkt!

Op het gegeven moment heb je twee opties..

1. to erase all data on the selected partition parmanently press f10.
2. to wipe out free space ( inised sectors only) on the selected drive press f9.

Tja, wat dan?

Ik wil puur m'n windows opnieuw installeren en via de installatie cd van windows krijg ik m'n partities niet geleegd, dan krijg ik 'n foutmelding,dus vandaar via deze weg.

Hoi

Normaal gesproken kan je tijdens de instalatie van je OS kiezen voor formateren.
en die zou voor jou keuze voldoende leeg moeten zijn.
mijn vraag is nu wat voor foutmelding je krijgt.

Je start wel op vanaf cd?

Edit: in killdisk zou je dan voor keuze 1 moeten gaan(f10)

Laatst bewerkt:
Hoi

Normaal gesproken kan je tijdens de instalatie van je OS kiezen voor formateren.
en die zou voor jou keuze voldoende leeg moeten zijn.
mijn vraag is nu wat voor foutmelding je krijgt.

Je start wel op vanaf cd?

Op het moment dat ik vanaf de cd opstart, mn E schijf( zelf zo genoemd is onderdeel van C ) wil formatteren, krijg ik niks,dan formatteert ie m gewoon.
Op het moment dat ik de C schijf wil doen,krijg ik dat er tijdelijke installatiebestanden op staan voor de voltooiing van de installatie, zodat ik die dus niet kan verwijderen.
Tja wat dan?
Op die manier kan ik 'm niet leeg gooien, vandaar dat ik Killdisk nu heb, maar weet niet welke optie ik moet kiezen.

Op de een of andere manier kan ik niet in de bios komen, want als ik opstart met( volgens mn pc zaak) delete ingedrukt of f2 gebeurt er helemaal niks.

En als ik het op die manier doe, die site had ik eerst ook gebruikt, krijg ik dus die foutmelding in de setup.. dus vandaar maar op een andere manier.

ja maar je moet toch op een of andere manier in bios moeten komen??!!!
Je drukt zogauw pc aangaat herhaaldelijk op delete of f2??
wat voor systeem hebben we het hier over?
geen gebruiksaanwijzing meer ervan?

en als je dus optie 1 nam in killdisk..

Laatst bewerkt:
ja maar je moet toch op een of andere manier in bios moeten komen??!!!
Je drukt zogauw pc aangaat herhaaldelijk op delete of f2??
wat voor systeem hebben we het hier over?
geen gebruiksaanwijzing meer ervan?

en als je dus optie 1 nam in killdisk..

Momenteel 'killt' 'ie m'n e schijf.

Euhm, ik heb een AMD sempron 3000+ , 512mb euh, dat was geheugen geloof ik incl. de videokaart meegerekend, mn C schijf is 29,nogwat gig, m'n E 123 gig( maar dat is dus beide de C alleen in 2 partities).
Snelheid is 1,8 .. ghz is dat is 't niet?

Momenteel 'killt' 'ie m'n e schijf.

Euhm, ik heb een AMD sempron 3000+ , 512mb euh, dat was geheugen geloof ik incl. de videokaart meegerekend, mn C schijf is 29,nogwat gig, m'n E 123 gig( maar dat is dus beide de C alleen in 2 partities).
Snelheid is 1,8 .. ghz is dat is 't niet?

Maar ik ga er overigens niet vanuit dat de instellingen daar fout staan,want als ik de cd in de cd'rom doe, dan start ie de setup. Krijg ik 'n zwart scherm met 2 opties.
1 windows xp pro.
2 windows xp pro setup.

gevolgen?
kan van deze kant ff niet zo zien.
Gaat mij er om of dat je wanneer je partieteis leeg zijn of dat je in de setup kan komen.
jij geeft aan van wel....

gevolgen?
kan van deze kant ff niet zo zien.
Gaat mij er om of dat je wanneer je partieteis leeg zijn of dat je in de setup kan komen.
jij geeft aan van wel....
ja dat weet ik dus niet .als ik nu opstart voordattie in windows is
krijg ik een zwart scherm met 2 opties.win xp pro of installatie
windows.. dat is VOORDAT windows gestart wordt, dus ik had gehoopt dat dat t zelfde bleef........

ja dat weet ik dus niet .als ik nu opstart voordattie in windows is
krijg ik een zwart scherm met 2 opties.win xp pro of installatie
windows.. dat is VOORDAT windows gestart wordt, dus ik had gehoopt dat dat t zelfde bleef........

nou het ziet ernaar uit dat het werkt !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan