DVD+-RW leest geen DVD-R meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

alternativ

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Hallo,

Ik heb nieuwe DVD's genaamd: Verbatim DVD-R 16x.
mijn besturingssoftware: HL-DT-ST DVD+-RW GWA4164B

maar hij leest deze DVD's niet?

iemand oplossing?

mvg,
Niels Heideman

Kun je iets preciezer uitleggen wat er fout gaat, ik bedoel er valt ook weinig te lezen wanneer de dvd's nog leeg zijn.

oftewel:
- waar gaat het mis?
- krijg je een melding?
- welke brandsoftware gebruik je?
- heb je al eerder problemen gehad met dvd's?
- misschien is er wel een driverupdate voor je dvd station?

Kun je iets preciezer uitleggen wat er fout gaat, ik bedoel er valt ook weinig te lezen wanneer de dvd's nog leeg zijn.

oftewel:
- waar gaat het mis?
- krijg je een melding?
- welke brandsoftware gebruik je?
- heb je al eerder problemen gehad met dvd's?
- misschien is er wel een driverupdate voor je dvd station?

nou, kijk

als ik er een dvd+r in stop, een lege, dan kan ik er gewoon op branden! als ik een dvd+r erin stop met wat erop.. leest die het gewoon.. maar zodra ik een dvd-r erin stop. leest die hem niet dus kan ik er ook niks opzetten! dan blijft het bij deze computer gewoon staan zoals het er ook staat als er geen dvd in zit!

ik lees overal op internet dat het een "peace of junk" is en dat er veel problemen mee zijn. ik zou een nieuwe kopen als ik jou was. zo duur zijn die dingen niet meer.

ik lees overal op internet dat het een "peace of junk" is en dat er veel problemen mee zijn. ik zou een nieuwe kopen als ik jou was. zo duur zijn die dingen niet meer.

heeft u voor mij misschien dan nog een goede link van een goede en goedkope dvd-+rw speler en brander in 1? zodat ik weet wat ik ongeveer moet halen.. waar moet je rekening mee houden als je er 1 haalt, want ik neem aan dat die aan bepaalde eisen moet voldoen om in je pc te kunnen en ook kan functioneren. ik heb een dell dimension 5150.

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan