Ps2 : Swapmagic 3.6 of 3.8+coder?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjAron

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2008
Hallo allemaal

Ik wil met mij Ps2 backups kunnen spelen, en swapmagic leek me een goedkope manier. Alleen nu zie ik 2 verschillende, 3.6 en 3.8+coder. Welke is nou beter? Ik lees alleen dat 3.6 wat minder functies heeft, en dat 3.8 minder spellen speelt.

Welke raden jullie mij aan??

Hallo allemaal

Ik wil met mij Ps2 backups kunnen spelen, en swapmagic leek me een goedkope manier. Alleen nu zie ik 2 verschillende, 3.6 en 3.8+coder. Welke is nou beter? Ik lees alleen dat 3.6 wat minder functies heeft, en dat 3.8 minder spellen speelt.

Welke raden jullie mij aan??

Volgens mij is het illegaal en mag het hier niet besproken worden.
Al zou het mogen kan ik je niet helpen.

Volgensmij zijn backups om de orginele spellen niet te beschadigen en in het hoesje te houden.

Volgens mij is het illegaal en mag het hier niet besproken worden.
Volgens mij hebben we hier Moderators voor en een misbruikmeldings knop. Daarnaast er worden geen links vermeld, dus mag er gewoon geholpen worden.:)

Laatst bewerkt:
Volgens mij hebben we hier Moderators voor en een misbruikmeldings knop. Daarnaast er worden geen links vermeld, dus mag er gewoon geholpen worden.:)

Oh oke ,, ik dacht dat het illegaal was.

Ik heb ook over het backuppen gelezen , mijn fout .

ik zou niet weten welke beter is maar als ik jou was zou ik het helemaal niet doen.
Het lazertje dat je cd`s leest word zo overbelast en dit kan leiden (hoeft niet maar kans is groot) dat je playstation dus kapot gaat. Een vriend van mij heeft het ook gebruikt helemaal blij dat het werkte maar na 2 weken kon hij zijn playstation weg gooien

dus ja ik raad het af

groetjes,
stijko

Oh,ik heb hem nu al xD
Ik heb de 3.6 nu 3 weken en werkt perfect!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan