ongewenste mail automatisch retourneren

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuuttuuttuut

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Ik heb overal gezocht maar kan het niet echt vinden; ik gebruik windows live en heb een hotmail account; als ik bij 'beveiligingsopties' kijk en dan naar het tabblad 'geblokkeerde afzender' dan zie ik daar onderaan dat ik de volgende optie kan aanvinken:

'Als ik op verwijderen en blokkeren klik dan':
O de geblokkeerde berichten als onbestelbaar bij de afzender terugbezorgen

Maar wat ik ook doe en test: ik krijg het maar niet voor elkaar dat ik van een zelfgemaakt test-mailadres een bericht krijg en dat dan vanzelf laat retourneren.

Wat doe ik fout? Überhaupt de omschrijving 'als ik op verwijderen en blokkeren klik' ......; hoe en waar doe ik dat dan?

zet EMAIL-NAAM@hotmail.com eens in de geblokkeerde afzender
stuur ik je zo een email

wanneer je een mail ontvangt die je niet wil,EN je klikt op verwijderen en blokkeren, DAN gaan het bericht terug naar de geblokkeerde afzender;

Laatst bewerkt door een moderator:
heb ik gedaan

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

de combinatie 'verwijderen en blokkeren' bestaat niet als je op een bericht gaat staan

zet ff eenmsn sessie op met janvaane@hotmail.com

anders kan ik je niet bereiken

maar ik heb dus nu EMAIL-NAAM@hotmail.com in die lijst van geblokkeerde afzenders gezet

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

en dat heb ik al eens geprobeerd met een ander emailadres maar dan komt hij alleen maar in de lijst van ongewenste email; meer niet; er wordt geen automatisch retourbericht gemaakt
; en dat wil ik juist

.

je zul;t het wel niet geloven maar ik ben 54 en heb nog nooit ge-msn't ..............

en heb net gezien dat als ik me ga aanmedlen ik eerst een nieuwe versie van windows live messenger moet hebben ..........

heh je msn op de pc?

heh je msn op de pc?

doe maar rustig aan ik wacht wel ff

ik denk dat het te lang gaat duren; ik woon ergens in een klein gat in duitsland en daat heb ik maar een heel lage downloadsnelheid; dus dat gaat te alng duren

forum chat

kan ook ...boven aan de blauwe bal k staat Chat
aanmelden en klaar
ik ga er heen

je wilt een bericht terug laten sturen dat jij de mail niet wilt ontvangen?
dat gaat je in hotmail niet lukken.

je wilt een bericht terug laten sturen dat jij de mail niet wilt ontvangen?
dat gaat je in hotmail niet lukken.

Maar wat betekent dan bijgaande opmerking in windows live (zie printscreen)

Bijlagen

• printscreen.jpg
    printscreen.jpg
    76,1 KB · Weergaven: 412
dat betekend dat de naam die in dat vak staan geen mailtjes meer aan jou kunnen sturen.
de verzender krijgt dan de mail retour met de opmerking dat deze niet afgeleverd kan worden.

maar daar kun jij dan geen tekst bij ingeven.

je moet het zo zien...
postbesteller heeft een brief voor jou....
wil die bij jou in de brievenbus doen....
brievenbus zit dicht.....
brief gaat weer mee met postbesteller en die brengt hem naar de afzender terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan