mac schijf formatteren vanaf xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

pontoe

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
hi all,
ik heb laatst geprobeerd om mac te installeren op mijn pc, en dit is redelijk gelukt, maar hij wil nu niet opstarten. daarom wil ik nu die schijf weer formatteren, maar hij staat niet bij explorer...

ik heb 3 harddisks:
1 interne van 320 gig (met xp)
1 externe van 1 tb
1 interne van 500 gig (met mac)

het zijn allemaal sata schijven (de externe staat op esata). hoe kan ik nu bij mijn harde schijf van 500 gig komen om hem te formatteren? via de installatiecd van mac lukte het niet, die kreeg ik niet meer opgestart (ik weet niet meer hoe ik het toen voor elkaar heb gekregen :/)

alvast bedankt!

hi all,
ik heb laatst geprobeerd om mac te installeren op mijn pc, en dit is redelijk gelukt, maar hij wil nu niet opstarten. daarom wil ik nu die schijf weer formatteren, maar hij staat niet bij explorer...

ik heb 3 harddisks:
1 interne van 320 gig (met xp)
1 externe van 1 tb
1 interne van 500 gig (met mac)

het zijn allemaal sata schijven (de externe staat op esata). hoe kan ik nu bij mijn harde schijf van 500 gig komen om hem te formatteren? via de installatiecd van mac lukte het niet, die kreeg ik niet meer opgestart (ik weet niet meer hoe ik het toen voor elkaar heb gekregen :/)

alvast bedankt!

de instalatie cd gebruiken

welke, die van xp of van mac?
via de installatiecd van mac lukte het niet, die kreeg ik niet meer opgestart (ik weet niet meer hoe ik het toen voor elkaar heb gekregen :/)

Van XP denk ik, die van Mac kreeg je toch niet meer opgestart?

inderdaad, daarom vroeg ik het ook ;)
maar omdat ik niet bij die schijf kon vanuit explorer was ik bang dat het vanaf de windows installatie cd ook niet zou lukken (dat windows in het algemeen het formaat niet zou herkennen ofzo). ik zal het morgen proberen, bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan