Heb een (defecte) Pioneer DVR-106 DB brander vervangen door een nieuwe Samsung SH-S222A brander (uit bulkverpakking) [IDE connector]
Zowel op de Pioneer als op de Samsung heb ik de "jumper" weer op MASTER gezet.
Na het laden van de disc komt er wel (een trage) reactie dat er "iets" in station F zit,
maar ga ik afspelen met bijv. MediaPlayer of Real Player dan loopt de boel meteen helemaal vast alsof er een geheugen probleem is.
In apparaatbeheer krijg ik wél de melding dat het apparaat correct werkt.
Kijk ik met "Everest", dan krijg ik bij de Samsung helemaal geen gegevens onder veld en waarde,
er staat alleen TSSTcorp CD DVDW SH-S222A verder helemaal niets, terwijl bij de eveneens ingebouwde Sony DVD speler wél uitvoerige gegevens staan onder veld en waarde.
Heb ook geprobeerd bij Samsung-ODD.com de driver te updaten, helpt ook nix.
Werk met XP Home INTEL pentium 4 160G harde schijf 2,5G werkgeheugen
Is het ding gewoon stuk of niet? Of blunder ik gewoon. Graag een oplossing voor het probleem.
Zowel op de Pioneer als op de Samsung heb ik de "jumper" weer op MASTER gezet.
Na het laden van de disc komt er wel (een trage) reactie dat er "iets" in station F zit,
maar ga ik afspelen met bijv. MediaPlayer of Real Player dan loopt de boel meteen helemaal vast alsof er een geheugen probleem is.
In apparaatbeheer krijg ik wél de melding dat het apparaat correct werkt.
Kijk ik met "Everest", dan krijg ik bij de Samsung helemaal geen gegevens onder veld en waarde,
er staat alleen TSSTcorp CD DVDW SH-S222A verder helemaal niets, terwijl bij de eveneens ingebouwde Sony DVD speler wél uitvoerige gegevens staan onder veld en waarde.
Heb ook geprobeerd bij Samsung-ODD.com de driver te updaten, helpt ook nix.
Werk met XP Home INTEL pentium 4 160G harde schijf 2,5G werkgeheugen
Is het ding gewoon stuk of niet? Of blunder ik gewoon. Graag een oplossing voor het probleem.