Alternatief voor nzb-portal

Status
Niet open voor verdere reacties.
op FTD is toch lang niet zoveel te vinden als op nzb-portal.
Zoek bv op seizoenen van House MD, of 24 of Prisonbreak, of Lost, of ga zo maar door.
Op nzb-portal vind je alles, FTD vind je niks, zelfde als muziek of software.
FTD is een prima programma om te zien wat er allemaal nieuw bijkomt, maar als je daar wat zoekt...heb je vaak pech

Op FTD is genoeg te vinden hoor. Heb net even op "House MD" gezocht en krijg dertig hits. Met "Lost" nog meer. Mogelijk heb je FTD niet goed ingesteld. Ik laat posts van 175 dagen oud weergeven en maximale spots staat op 2000. (Configuratie > geavanceerd)

Ben het wel een beetje met beide eens. Op FTD is een hoop te vinden maar haalt het helaas niet bij het aanbod wat Portal te bieden had. Er zijn alternatieve sites genoeg maar verwacht niet dat je nog zoveel aanbod vind als op Portal. We mogen je alleen geen kant en klare URL's geven ( logisch ) maar via Google is zat te vinden met de juiste zoek termen.

Op FTD is genoeg te vinden hoor. Heb net even op "House MD" gezocht en krijg dertig hits. Met "Lost" nog meer. Mogelijk heb je FTD niet goed ingesteld. Ik laat posts van 175 dagen oud weergeven en maximale spots staat op 2000. (Configuratie > geavanceerd)

Oude posts downloaden bij mij niet of op zeer langzame snelheid, geen optie dus.

Ben het wel een beetje met beide eens. Op FTD is een hoop te vinden maar haalt het helaas niet bij het aanbod wat Portal te bieden had. Er zijn alternatieve sites genoeg maar verwacht niet dat je nog zoveel aanbod vind als op Portal. We mogen je alleen geen kant en klare URL's geven ( logisch ) maar via Google is zat te vinden met de juiste zoek termen.

Ik begrijp dat je geen url's kan geven, maar wat moet ik in de zoekbalk invullen dan?

Dan maak je denk ik geen gebruik van een payserver. Ik kan oude posts op een redelijke snelheid binnen halen.

Ja maak gebruik van grabit icm met een payserver.
Maar oude posts (ouder dan 100 dagen) gaan dramatisch langzaam of doen het soms helemaal niet

Heb daar geen last van bij Eweka. Retentie van 170 dagen en dat wordt nog aangepast.

Hier ook geen last van, en de snelheid hangt toch niet af aan hoe oud de download is?

Ook geen last mee. Hier ook Eweka samen met Grabit en ook oude posts ( 150 + ) haal ik op volle snelheid binnen.

nzb-portal

hoi :shocked:

k maakte ook veel gebruik van nzb-portal kheb zelf ook nog veel gezocht naar een goeie vervanger maar niet veel goeds gevonde. ik gebruik nu wel af en toe www.powernzb.com deze is ook wel redelijk maar lang niet zo handig en goed als portal

greetz :confused:

alternatief nzb portal

wij bezitten een alternatief , met 26000 leden, en volgens wettelijke normen werken, en dus niet vandaag of morgen off air zijn
via google nieuwsgroepen net
en iedereen is welkom, momenteel het meest actuele aanbod.
antoinette

Ik heb hem geprobeerd maar hij is niet bepaald fijn hoor :p
powernzb is betr ;)

wij bezitten een alternatief , met 26000 leden, en volgens wettelijke normen werken, en dus niet vandaag of morgen off air zijn
via google nieuwsgroepen net
en iedereen is welkom, momenteel het meest actuele aanbod.
antoinette

Ftd

op FTD is toch lang niet zoveel te vinden als op nzb-portal.
Zoek bv op seizoenen van House MD, of 24 of Prisonbreak, of Lost, of ga zo maar door.
Op nzb-portal vind je alles, FTD vind je niks, zelfde als muziek of software.
FTD is een prima programma om te zien wat er allemaal nieuw bijkomt, maar als je daar wat zoekt...heb je vaak pech

Mee eens!

FTD is qua zoek resultaten erg bepertk, daar in tegen zijn de zoek resultaten bij FTD (naar mijn mening) redelijk goed gedetailleerd. :thumb:

Mee eens!

FTD is qua zoek resultaten erg bepertk, daar in tegen zijn de zoek resultaten bij FTD (naar mijn mening) redelijk goed gedetailleerd. :thumb:

Als we het hebben over films is nzbspy een topper, is wel alleen op uitnodiging bereikbaar> :)

Beetje late reaktie maar ik heb wel een vervanger voor NZB-Portal tenminste is wel even wennen na NZB-Portal maar het is een goed alternatief ik zou zeggen probeer het even uit.

*KNIP*

groetjes Thea:)

Laatst bewerkt door een moderator:
ja da,s zeker een hele goede die twilight maar coolkidweb is ook een goeie

met bedank knop bedanken en een link kom je verder heel goed

Beetje late reaktie maar ik heb wel een vervanger voor NZB-Portal tenminste is wel even wennen na NZB-Portal maar het is een goed alternatief ik zou zeggen probeer het even uit.

*KNIP*

groetjes Thea:)
Link verwijderd, het is niet toegestaan te linken naar NZB sites.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan