Kan ik 9500 GT runnen in mijn computer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ameen

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Hey Members

Ik had een vraagje ik wou als laatst een videokaart zetten in mijn computer.De videokaart heet club 3d 9500 GT 512 mb . Nou heb ik gehoord dat hij moet voldoen aan 350 W nou dat doet mijn computer wel maar me voeding heeft 430 W en de videokaart heeft 350 W nodig . Zou ik dat videokaart kunnen zetten zonder problemen ?

Nou, 430 is nog altijd meer dan 350 dus lijkt me wel. Mits je het juiste slot voor de kaart hebt op je moederboard uiteraard.

Maar zou dat geen problemen opleveren met een te hoog cpu of iets dergelijks dat m'n computer kan beschadigen ?

En ja dat heb ik inderdaad wel... PCI-Expres .....

Maar alvast bedankt om me te helpen ! :thumb:

Laatst bewerkt:
je systeem past zich aan, aan de laagste hardware. dus heb je een hele goede pc met een ontzettend goede videokaart maar een vrij slechte CPU dan past je systeem zich aan aan je CPU.

ligt eraan welk merk voeding, kun je de rest van je systeem info even doorgeven?
anders even met bijv PC wizard (gratis te downloaden) kijken wat je systeem is.

wss heb je wel genoeg aan die 430 voeding van jou ookal is het een slecht merk.

ik zie zo geen nadelige gevolgen bij het inzetten van die kaart.

maar als je de rest van je systeem dus doorgeeft kunnen wij kijken of dat wel of niet verstandig is.

Best Buy 430W Voeding (ATX, Bigfan, Bulk)
Asus P5B-VM DO, Q965 (mATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, VGA, 1394)
Intel Pentium D 915 Dual Core (S775. 2,8 GHz. 800 MHz....
1 GB Geheugen ....

hmm tja het is wel erg minimaal ja...

ik neem aan dat je die videokaart wilt om beter te kunnen gamen?

dan kun je beter een upgrade kit met een betere voeding en kaart halen. oftwel een compleet nieuwe pc xD

En wat als k hem zo laat staan met die nieuwe videokaart erbij ???

dan gaat hij hoogst wss wel werken maar zul je niet het optimale uit je videokaart kunnen halen.

Maar uhm...

Games werken dus das geen probleem toch !

ligt eraan welke games. de games die veel vereisen zoals crysis, farcry cod4 en 5, etc zullen wss slecht tot niet draaien. niet vanwege je kaart maar vanwege je 1gb ram geheugen. meeste games van tegenwoordig eisen minimaal 2gb en voor vista zelfs 3.

spellen zoals gta sa, swat 4, css, unreal 2000 series, etc. die gaan wel draaien.

ik denk ook dat veel mensen het met mij eens zullen zijn als ik het je aanraad om je systeem uit te bereiden of een nieuwe te kopen.

Laatst bewerkt:
Maar uhm als k een van die genoemde spellen speel (bijvoorbeeld swat 4 ) krijg ik dan problemen met cpu vanwegen mijn videokaart ? Of .... blijft hij gewoon net als normaal dat hij bij games wat hoger gaat ?

neej problemen krijg je niet. ik wil alleen maar zeggen dat het beter kan. swat 4 kun je op jou systeem echt wel op max draaien met die kaart.

ik heb swat4 op minium gedraait op een 726mb ram 1.5ghz amd en een onboard kaart kunnen draaien.

die bluescreens en crashes ontstaan wss doordat je onboard overhit raakt want zon klein onboardje kan al dat niet aan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan