Windows Vista 3D tool werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik geraak tot bij kleurbeheer maar verder zie ik niks staan van kleuren op maximum ofzo...?

hebben ze mij al gevraagd..
ik vind nergens dat het op maximum staat...
kheb al bij kleurbeheer gekeken enzo maar kvin da echt niet :s...

Help en ondersteuning > Beeldscherminstellingen > Problemen met Windows Aero oplossen

daar zie ik nergens iets staan van kleuren...
dan als ik bij kleurbeheer ga kijken daar zie ik ook niks staan...

Het gaat om beeldscherminstellingen en niet om kleurbeheer.

Bij mij staat in Help het volgende:

Mijn computer voldoet aan de minimale vereisten maar ik kan Windows Aero nog steeds niet krijgen. Kan ik nog iets andere doen?
Ja. Zorg ervoor dat de kleur is ingesteld op 32 bits, de vernieuwingsfrequentie voor het beeldscherm is ingesteld op meer dan 10 hertz, het thema is ingesteld op Windows Vista, het kleurenschema is ingesteld op Windows Aero en transparantie van vensterkaders is ingeschakeld.
De kleur instellen op 32 bits
Klik hier om Beeldscherminstellingen te openen.

Klik onder Kleuren op* Meeste (32 bits) en klik op OK. (Als u de 32-bits optie niet kunt selecteren, controleer dan of de resolutie op de hoogst mogelijke waarde is ingesteld en probeer het nogmaals.)

kleuren staan op 32 bits...
maar voor de rest zie ik niks staan van aero ofzo..

hallo allemaal...
raar maar waar...
vandaag keek ik toevallig nog eens bij mijn instellingen en nu opeens staat windows aero er terug bij :-)!

toch bedankt voor de vele reacties :)!
grtz
G3X

hallo allemaal...
raar maar waar...
vandaag keek ik toevallig nog eens bij mijn instellingen en nu opeens staat windows aero er terug bij :-)!

toch bedankt voor de vele reacties :)!
grtz
G3X

Alé proficiat :D

Wat ik zelf ook had gemerkt dat een programma aero kan doen " verdwijnen" nadat het programma is afgesloten(of spel) werd aero terug beschikbaar in men keuzelijst ;)

Misschien heb je een update of programma verwijderd ;)

Alé proficiat :D

Wat ik zelf ook had gemerkt dat een programma aero kan doen " verdwijnen" nadat het programma is afgesloten(of spel) werd aero terug beschikbaar in men keuzelijst ;)

Misschien heb je een update of programma verwijderd ;)

kzou het écht niet weten...
ondertusse heb ik idd wel een paar updates gedaan maar khad niet gekeken of aero terug in de lijst stond of niet...:p
vandaag zat ik wat rond te neuzen in mijn vista configuratiescherm...daar kwam ik toevallig bij een helpfunctie over aero...zeer toevallig..
toen viel het mij te binnen om nog eens te checken en aero stond er terug tussen :) nu werkt alles terug goed :D...
grtz

kzou het écht niet weten...
ondertusse heb ik idd wel een paar updates gedaan maar khad niet gekeken of aero terug in de lijst stond of niet...:p
vandaag zat ik wat rond te neuzen in mijn vista configuratiescherm...daar kwam ik toevallig bij een helpfunctie over aero...zeer toevallig..
toen viel het mij te binnen om nog eens te checken en aero stond er terug tussen :) nu werkt alles terug goed :D...
grtz

wel, goed voor jou ;)

maar wil je je topic dan nog even markeren als opgelost? :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan