laptop onder stroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

charmedgirltjah

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Hoi, ik heb een vraagje over mijn laptop.
Is het goed om je laptop onder stroom te houden als hij ook al is opgeladen, want mijn broertje vraagt aan mij waarom ik dat niet doe omdat ik toch thuisben en stroom heb. hij geeft aan dat hij dan altijd is opgeladen wanneer ik hem mee moet nemen. Ik vraag me af of dat niet slecht is voor mijn accu..

Ik doe het zelf al jaren en heb geen problemen met mijn accu. Mij lijkt het me geen probleem.

Ik doe het zelf al jaren en heb geen problemen met mijn accu. Mij lijkt het me geen probleem.

ik daarentegen heb het ook gedaan met een dell laptop en een jaar later ging mijn baterij nog 5 minuten mee.
met mijn acer doe ik het ook en heb ik geen problemen.
ik denk dat dit van model tot model afhangt

oke, dus dat zou betekenen dat ik, met mijn acer, dit ook wel zou kunnen doen? ik heb hem namelijk wel nog 4 jaar nodig en dan langer dan 5 min;) ik wil er namelijk ook in de trein mee gaan zitten om de reistijd te overbruggen;)

Laatst bewerkt:
Ze zeggen dat het goed voor je accu is om hem op te laden en als hij dan vol is de stekker er uit.. :confused: maar met mijn ACER laptop heb ik er zelf geen last van na 1 jaar gebruik ;).. zonder stroom gaat hij 1 uur of iets langer mee.. Dusja ligt aan de laptop zelf denk

oke, bedankt voor de reacties.. maar ik ben bang dat ik nu nog niet weet wat ik moet doen;) want als mijn laptop er ook niet tegen kan en dus na een jaar niet meer zonder stroom kan....;) moeilijke kwestie;) misschien dat ik het maar in de winkel ga navragen;)

oke, bedankt voor de reacties.. maar ik ben bang dat ik nu nog niet weet wat ik moet doen;) want als mijn laptop er ook niet tegen kan en dus na een jaar niet meer zonder stroom kan....;) moeilijke kwestie;) misschien dat ik het maar in de winkel ga navragen;)

welk model is hij.