Multifunctionele monitor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BOBO Steffie

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2006
Hallo,

Ik weet zo niet of dit het juiste deel is van het forum voor deze vraag maar goed.

Ik ben op zoek naar een leuk beeldscherm voor mijn comuter. Het beeldscherm zou aan de volgende eisen moeten voldoen:

1. 23 of 24 inch. iets in die richting
  2. Computer moet worden aangesloten
  3. Mijn playstation 3 moet er worden op aangesloten
  4. Ik wil binnen het budget van 400 euro blijven. Liefst nog minder (typisch nederlands he:p)
  5. Omdat ook mijn PS3 erop wordt aangesloten, wil ik ook dat hij "full HD" ondersteunt
Is er iemand met leuke monitoren welke aan mijn eisen voldoen?

Alvast bedankt voor de reacties

Hoi

Is dit niet wat voor je?

Modag

Qua prijs bevalt hij mij zeker.
En na nog even nagedacht te hebben zou ik graag een scherm hebben waarop ik ook tv op kan gaan kijken. Dan bedoel ik gewoon de signaal kabel van de tv erin, en dat ik dan via het wisselen van ?av? kanalen kan switchen tussen pc, ps3 en tv?

Is dit met een ander scherm mogelijk boven op mijn andere eisen?

Dan moet je dus een tv kopen met pc aansluiting

Zijn deze te vinden in mijn prijsklasse / omvang van het scherm?

Momenteel heb ik deze gevonden, weet alleen niet of het aan mijn eisen zal voldoen
Samsung SyncMaster 2333HD of de Samsung T260HD

Hoi.

Dan zal je denk ik naar een tv monitor moeten kijken ik zal even met je mee zoeken.
De eerste heeft volgens mij geen tv tuner en de tweede lijkt me wel een geschikte voor je

Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Had al gezien dat je gezocht had heb in mijn vorig antwoord al aangepast.

Modag

Qua prijs en kwaliteit verhouding zit je met Samsung wel goed. Inderdaad zul je in de TV segment moeten kijken. Betwijfel of je voor 400 euro kunt slagen voor Full HD. 23/24 inch is niet echt veel als je ook het scherm voor je PS3 wil gebruiken.

Heb zelf een 40 inch Full HD van Samsung voor tv en de PS3, maar deze zit in een behoorlijk duurder segment dan jou budget.

Qua prijs en kwaliteit verhouding zit je met Samsung wel goed. Inderdaad zul je in de TV segment moeten kijken. Betwijfel of je voor 400 euro kunt slagen voor Full HD. 23/24 inch is niet echt veel als je ook het scherm voor je PS3 wil gebruiken.

Heb zelf een 40 inch Full HD van Samsung voor tv en de PS3, maar deze zit in een behoorlijk duurder segment dan jou budget.

Het geld is niet zn probleem. Ik zit eerder met de ruimte. Ik woon nog thuis bij mn vader, heb op mijn kamer gewoon weg niet de ruimte om een dergelijk groot scherm aan te sluiten. Daarbij komt dat mn bureau niet al te groot is :P

Hoi,

Misschien is het een optie om een tv kaart in je pc te zetten dan zou de Iiyama wel in beeld kunnen komen.

Modag

Hoi,
Niks te danken, misschien lezen we nog wel wat geworden is.

Modag

Hoi,
Niks te danken, misschien lezen we nog wel wat geworden is.

Modag

Nog één vraag. De mogelijkheid bestaat dat ik in de toekomst over wil stappen op digitale tv. Is dit mogelijk in combinatie met een tv kaart?

Als ik mijn keuze binnenkort maak zal ik zeker de uitkomst posten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan