activeren driver geluidskaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter stuk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

stuk

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Na nieuwe installatie XP op Dell PC heb ik geen geluid meer. Waarschijnlijk wordt de driver niet automatisch geactiveerd? (plug&play). Hoe en waar kan ik dit handmatig doen?

Na nieuwe installatie XP op Dell PC heb ik geen geluid meer. Waarschijnlijk wordt de driver niet automatisch geactiveerd? (plug&play). Hoe en waar kan ik dit handmatig doen?

Welke dell computer heb je?

Hoi

je dient dus de(juiste) audiodrivers te zetten en en denk ook nog maar je moederbord drivers.Zit er een aparte geluidskaart in?

Welke Dell hebben we het hier over?
En hoe heb je een nieuwe instal gedaan?

Laatst bewerkt:
Uuhm, U kan het proberen met driverscanner (2009) van uniblue, Hier de dowloaden...

Dit progamma gaat u computer langs, en checkt naar out-of-date/niet geinstaleerde drivers, geeft ook de mogelijkheid ze te dowloaden, daar voor moet het progamma wel geactiveerd zijn, manier hier op moet u zelf even bekijken, u kan een serial van internet halen, mag u er geen geven wegens de regels van de site :thumb:.

Vind het progamma zelf altijd erg fijn, na bijvoorbeeld een herinstallatie.

Laat even horen of het heeft gewerkt, verder vragen over het progamma kan ook gewoon hier ondergepost worden, zal kijken of ik u er verder mee kan helpen, maar natuurlijk is even googlen ook een optie =)

Good luck :thumb:

Hoi

je dient dus de(juiste) audiodrivers te zetten en en denk ook nog maar je moederbord drivers.Zit er een aparte geluidskaart in?

Welke Dell hebben we het hier over?
En hoe heb je een nieuwe instal gedaan?

Een Dell Dimension 2400 Standard uit 2004. Install met originele XP diskette. Het geheel heeft dus tot voor het opnieuw installeren gewoon gewerkt.

Laatst bewerkt:
na herstarten computer kreeg ik 33 updates, maar nog geen geluid.
Met bestandsbeheer gekeken: geluidskaart zit er wel in, maar er kan geen driver/software gevonden worden.

Hallo, bedankt voor de reactie. Ik denk dat er zo uit zal komen. Maar eerst moet ik, zie andere vraag van mij, m'n F-schijf capaciteit terugbrengen op oorspronkelijke grootte. Ik kan nu niets downloaden om het op te lossen.

gaat helemaal goed komen toch!!??:thumb:

En die driver werkt wel maar doet nog even iets niet goed...

Laatst bewerkt:
Ok.

Frank , jij hebt verstand van processoren enz? Zou je nog even naar m'n topic willen kijken , iemand raadde me AMD aan , maar nouja ik weet even niet of ik wel naar AMD wil. Kun jij jouw opinie geven :P

Ik ben zelf altijd een Intel gebruiker geweest en nog ben.daar gaat voor mijn gevoel en me voorkeur naar uit.

alhoewel tegenwoordig met die nieuwe phenom.....:D

Ik ben zelf altijd een Intel gebruiker geweest en nog ben.daar gaat voor mijn gevoel en me voorkeur naar uit.

alhoewel tegenwoordig met die nieuwe phenom.....:D

Ik vind Phenom wel een leukere naam dan Core2Duo . Ik had eerst 'n AMD Sempron , en toen ging ik naar Intel Dual Core , en dat vond ik stukke beter. Maar dat is een oneerlijke vergelijking.

Mijn probleem met de geluidskaart is opgelost! [omdat ik eindelijk jouw/jullie suggestie kon downloaden] Duizendmaal dank.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan