Klopt dit??

Status
Niet open voor verdere reacties.

kajdehoop

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Klopt het dat de registerwaarde `WaitToKillServiceTimeout´ een REG_DWORD waarde is?
Op andere screenshots zie ik namelijk dat het een REG_SZ waarde is...
De waarde is te vinden in de register editor in de map: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control

Hoe bedoel je?

PS: WaitToKillAppTimeout is ook een REG_DWORD waarde... klopt dit ook?

Nope,

WaitToKillServiceTimeout
WaitToKillAppTimeout

zijn allebij RegSZ's

Bedankt voor de (snelle) reacties!:D
Maar... kan ik die waarden zomaar veranderen of heb ik dan kans dat de computer explodeert:shocked::eek: (of vastloopt ofzo:confused:)?

Die waardes kun je gewoon aanpassen naar je wensen, maar houd wel rekening dat je corrupte bestanden kan krijgen.

Deze waardes geven namelijk aan hoelang windows wacht voordat hij een applicatie afsluit. Zet je deze waardes te laag (in mijn opinie onder de 5000 wat 5 seconden weergeeft) dan loop je de kans dat zaken niet opgeslagen worden bij het afsluiten van je machine....Dit geeft dus corruptie in je bestanden

in vista

in vista staat dit op 2000 (2 ms --> op 3 plekken !)

...maar waarom wil je dit zo graag wijzigen...?

in vista staat dit op 2000 (2 ms --> op 3 plekken !)

...maar waarom wil je dit zo graag wijzigen...?

Ik vermoed dat je een tik fout maakt of ze zijn al eens aangepast bij jou want de standaard MS waarde is 20000ms (20 sec)

Nou, ik wilde de computer wat sneller laten afsluiten. Maar ik zag op andere screenshots op internet dat die waarden REG_SZ waarden waren. En bij mij zijn het REG_DWORD waarden, dus ik weet niet op hoeveel secondes hij nu staat ingesteld...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan