Upgraden of nieuwe PC kopen ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter yuurr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@yuurr, ik zoek een voorbeeldje op de marktplaats.

Laatst bewerkt:
@yuurr, ik zoek een voorbeelde op de marktplaats.

Bedankt, ben momenteel ook aan het kijken.

en heb dit gevonden voor 300 euro. is het wat?

-Behuizing - HKC 400W stille voeding
-Procesor - Intel Core 2 Duo E7400 (S775, 2x2.8Hz, 3MB, 1066MHz FSB, Boxed)
-Moederbord - ASUS P5N73-AM (ondersteunt ook quad core processor voor een eventuele upgrade in de toekomst)
-Videokaart -

-nVidia GeForce 7050
-Max. resolution:1920x1440X32bpp, Horizontal:115KHz Vertical:75Hz
-PCI-EXPRESS slot dus uit te breiden met een krachtigere videokaart

-Hardeschijf - Seagate 250GB SATA II 7200RPM
-Geheugen - KINGSTON 2GB DDR2 800 PC6400 --> levenslang garantie!!!!! <--
-Geluid - 7.1 CH HIGH DEFINITION AUDIO
-USB aansluitingen - 2x voor, 4x achter
-1x microfoon aansluiting voor
-1x koptelefoon aansluitig voor
-Netwerkkaart - PCIE x1 Gigabit LAN 10/100/1000 Mb/s
-DVD Brander - Samsung Dual layer 22x

Laatst bewerkt:
Die heb ik ook gezien, die is nieuw en komt van een bedrijf. Het komt op elke bladzijde weer terug / meerdere advertenties. Zoek eerst eens naar referenties van deze aanbieder.

Op pagina 3 van diezelfde rubriek staat bijvoorbeeld deze:

Intel core 2 duo 2,4 GHZ! 500GB hardeschijf/ asus moederbord
snelle game computer Met 3 Maanden Garantie Moederbord Asus P5pl2 E processor Core 2 Duo 6600 2x 2 4ghz hardeschijf Samsung 500gb videokaart 8400gs 256mb doos drivers aanwezig...
€ 275,00 Vandaag 33 Musselkanaal, GR

Die gaat wel weg voor een 200 tot 225 euro denk ik.

Laatst bewerkt:
Die heb ik ook gezien, die is nieuw en komt van een bedrijf. Zoek eerst eens naar referenties van deze aanbieder.

Op pagina 3 van diezelfde rubriek staat bijvoorbeeld deze:

Intel core 2 duo 2,4 GHZ! 500GB hardeschijf/ asus moederbord
snelle game computer Met 3 Maanden Garantie Moederbord Asus P5pl2 E processor Core 2 Duo 6600 2x 2 4ghz hardeschijf Samsung 500gb videokaart 8400gs 256mb doos drivers aanwezig...
€ 275,00 Vandaag 33 Musselkanaal, GR

Die gaat wel weg voor een 200 tot 225 euro denk ik.

oh dat ziet er inderdaad wel aantrekkelijk uit! ik zal hem eens bekijken.

Maaaaaaaaaaar, wees allemachtig voorzichtig met de marktplaats. Koop alleen iets als je een deskundige hebt die je bijstaat!!!

Maaaaaaaaaaar, wees allemachtig voorzichtig met de marktplaats. Koop alleen iets als je een deskundige hebt die je bijstaat!!!

Ja precies, gaat nog wel even een probleem worden. Ken niet zo 1/2/3 deskundige ;P

Hoi !

Als je je oude PC-kast wilt/kunt blijven gebruiken kan ik voor 300 euri's wel wat leuks voor je in elkaar zetten (uiteraard verder allemaal nieuwe onderdelen).

Greetz,

Harry.

@Harry Snor
Hoe zit 't met die pc waar jij en mrmusic in geïnteresseerd waren? Is daar nog via pb of mail een vervolg op gekomen? (zie mijn vorige bericht)

Hoi !

Off Topic: Pasja., nooit meer wat gehoord van @TS !

Jammer, voor een paar euri's minder was het een interessante PC.

Greetz,

Harry.

Wie weet als TS nu een bod doet................. (Volgens mij is het niet offtopic maar best wel ontopic)

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...192535]=1&product[210564]=1&product[213072]=1

Wat moet je dan nog doen?
Oude moederbord+processor+videokaart verwijderen. Plus het achterplaatje (dus waar de gaten voor usb-poorten, ps2-poorten e.d. in zitten -> anders past het nieuwe moederbord niet) uit de kast halen.

Nieuw achterplaatje plaatsen

Nieuw moederbord (waar geheugen en processor al op zitten + processorkoeler) op de plek van het oude houden.
Kijken of de gaatjes precies over de afstandhoudertjes zitten (dat heel belangrijk).
Zo nee: verplaatsen zodat het overheen komt. (degene weghalen die je niet nodig hebt)

Dan het boekje erbij pakken. Lezen hoe je de kastaansluitingen moet plaatsen.
De aanknop, resetknop, hdd-led, eventueel speaker. Is meer een kwestie van lezen dan echt moeilijk. Wel een priegelwerkje.
Als dat gelukt is moederbord vastschroeven aan die afstandhouders.

Videokaart plaatsen.

Oja, bijna vergeten: de voeding moet er nog in. Dat is ook een kwestie van losschroeven en de nieuwe in de plaats doen.
Iedereen die kan lezen en een schroevendraaier kan vasthouden kan dit... ;)

En bij twijfel niet proberen, maar gewoon aan ons vragen -> daar zijn we voor. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan