Software voor Autocad programma??

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Ik ben op zoek naar software voor van het tekenprogramma Autocad. Weet iemand waar ik dit eventueel kan downloaden? Hoor het graag.

Groet,
Reindert

http://usa.autodesk.com/

kun je uitleggen wat je precies bedoelt?
zoek je autocad zelf of zoek je programmas die compatibel zijn met autoCAD.
sketchup kan ook autocad bestanden openen.

http://usa.autodesk.com/

kun je uitleggen wat je precies bedoelt?
zoek je autocad zelf of zoek je programmas die compatibel zijn met autoCAD.
sketchup kan ook autocad bestanden openen.

Hoi,

Ik bedoelde dat ik op zoek ben naar een volledig Autocad programma. Dus ik zoek Autocad zelf. Is dat ergens te downloaden op het internet? Of moet ik het in de winkel gaan kopen? Een usb stick of een cd-rom? Hoor graag jou antwoord.

Groet,
Reindert

Kopen maar Autocad is niet goedkoop en in verschillende soorten te verkrijgen;
http://www.cadstunter.nl/?gclid=CKCyw_6CqJoCFYU-3godBG9m3A

Hoi Crash,

Daar was ik al bang voor dat ik het zou moeten gaan kopen. En nee, het is niet goedkoop. Heb wel eens op het internet een paar prijzen zien staan vanaf Eurie 3700 tot over de Eurie 4000 heen.:( Ik ga 28 mei beginnen met een cursus Autocad dus ik dacht misschien kan ik ergens iets downloaden voor ik aan deze cursus begin:) Bedankt voor je antwoord:thumb:

Groet,
Reindert

Op die link staan zelfs prijzen van €6500,-.:shocked: Succes met je cursus.:)

Op die link staan zelfs prijzen van €6500,-.:shocked: Succes met je cursus.:)

Zoooo dannnn :eek: Das ff schrikken :eek: hahaha. Als je dit leest weet je gelijk waarom die Autocad cursus zo verrekte duur is:) 6 volle dagen Eurie 1500 inclusief :) = Eurie 250 per dag :) Ik ga het maar ff niet kopen :) gebruik het wel op mijn werk :) Bedankt voor je link:thumb:

Inclusief btw euro 7735 is ruim 17.000 oude peikies Cash!! val zowat van die prijzen van mijn stoel!

Groet,
Reindert

Laatst bewerkt:
in het illegale circuit is het programma in een avondje te downloaden. en misschien zou je 2ehands anders een goedkoop exemplaar kunnen bemachtigen.
ook wil ik je er op wijzen dat er op de autodesk.com site van mijn eerste link trial versies te downloaden zijn. die trial versie van 30 dagen uit mijn hoofd kun je voor je cursus gebruiken.

in het illegale circuit is het programma in een avondje te downloaden. en misschien zou je 2ehands anders een goedkoop exemplaar kunnen bemachtigen.
ook wil ik je er op wijzen dat er op de autodesk.com site van mijn eerste link trial versies te downloaden zijn. die trial versie van 30 dagen uit mijn hoofd kun je voor je cursus gebruiken.

Hoi,

Op de site die cash aangaf in een link heeft ook 30 proefpakketten. Ik kijk wel even op beide links of ik er iets mee kan doen. Maar ik kijk ook wel even op zo`n illegale site :cool: Ik vindt wel iets naar nijn gading:) bedankt voor je link en je uitleg :thumb: Ik ben een trail aan het loaden van de site from usa. Ik kijk wel of het iets is anders kan ik het er ook weer afhalen.

Greetz,
Reindert

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan