Acer Laptops

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Avond,

Ik heb de volgende vraag, en dat is wat de meest voorkomende problemen zijn met een acer laptop. Ik hoor links en rechts dat acer een niet al te goed merk zou zijn? Ik zelf heb een acer aspire 5100 waar ik overigens tot nu toe geen problemen mee heb:) Ik draai nu al ruim 1,5 jaar probleemloos met deze acer laptop. Alleen bij mijn vorige acer laptop begaf het scherm het ineens vandaar dat ik mijn huidige acer heb kunnen kopen van de fabrikant voor Euro 200. Winkelwaarde Euro 800 dus heb eigenlijk geluk met mijn laptop. Graag jullie antwoord op de problemen met acer?

Groet,
Reindert

Al anderhalf jaar een Acer 5220 en draait zonder problemen :thumb:

Ik ga chargeren :
- een Trabantje is een auto(merk) waarmee je van A naar B komt.
- een Toyota is een automerk waarmee je van A naar B komt.

Er zijn tevreden Trabantrijders en er zijn tevreden Toyotarijders.
Conclusie..................?

Zelf ben ik ook tevredener over acer dan hp.
-Acer heeft vriendelijke klantenservice bij defecten, een belletje en ze zeiden het probleem, zo opgelost.
-HP ook vriendelijke klantenservice, maar bij service is het ver te zoeken. Zeker bij business modellen voor parteculieren, eerst bellen 0900 (20c. p/m) daarna kun je nog een paar weken wachten voordat je alles binnenhebt.
Dus mijn volgende laptop word weer een acer:cool:

Ik ga chargeren :
- een Trabantje is een auto(merk) waarmee je van A naar B komt.
- een Toyota is een automerk waarmee je van A naar B komt.

Er zijn tevreden Trabantrijders en er zijn tevreden Toyotarijders.
Conclusie..................?

Hoi Pasja,

In feiten heb jij gelijk met hetgeen jij hier aanhaalt:) Maar omdat je er veel over leeste over deze problemen van acer dacht ik, ik plaats er een vraag over:) Maar al met al ben ik eigenlijk dik tevreden met mijn acer laptop:) En voor maar Euro 200. Mijn volgende laptop wordt ook een acer maar wel een flink sterkere dan dat ik nu heb. eentje met 4 gig geheugen minimaal:) Bedankt voor je opmerking:thumb:

Groet,
Reindert

Zelf ben ik ook tevredener over acer dan hp.
-Acer heeft vriendelijke klantenservice bij defecten, een belletje en ze zeiden het probleem, zo opgelost.
-HP ook vriendelijke klantenservice, maar bij service is het ver te zoeken. Zeker bij business modellen voor parteculieren, eerst bellen 0900 (20c. p/m) daarna kun je nog een paar weken wachten voordat je alles binnenhebt.
Dus mijn volgende laptop word weer een acer:cool:

Mijn volgende laptop wordt ook weer een acer. Maar wel een met minimaal 4 gig:cool:

bij mij nu de vijfde acer laptop.
de eerste werkt nog steeds...
de een na laatste gaf in een keer een pixel rij uitval links en rechts.
accu is na 2 jaar wel op van al mijn acers.....
en de volgende ...een acer.....een xxod is ook wel mooi.

Hoi Puppie,

Jij hebt bijna hetzelfde systeem als ik. Alleen heb ik er geen brander in zitten:confused: Ik ga zatedag naar de pc shop om mijn geheugen uit te breiden naar 2 gig geheugen:) En mijn volgende acer zal wel iets van 4 gig gaan hebben lekker beestachtige laptop:) En ja, ik heb nog geen problemen met mijn huidige acer laptop:)

Groet,
Reindert

Hoi Pasja, In feiten heb jij gelijk met hetgeen jij hier aanhaalt
Ik ben zo vrij geweest slechts een gedeelte van je te quoten, vergeef het mij.
Da's nu net waar het mij niet om ging (het gelijk). Wat ik probeerde te stellen is dat met alle soort computers wel dezelfde handelingen kunnen worden verricht, maar dat de ene nu eenmaal een betere reputatie qua duurzaamheid / storingsgevoeligheid heeft dan de ander.

Uit klachten op het w w w mag / kan je niet zomaar conslusies trekken zonder dat je weet wat de verkoopcijfers zijn, want als van één merk 1.000.000 eenheden worden verkocht en van een ander 100.000 dan zou zelfs bij veel klachten van het eerste merk, dit procentueel nog betrouwbaarder kunnen zijn dan het tweede.

Feit is echter dat de teneur op het w w w niet in het voordeel van Acer spreekt. Dat is denk ik de enige conclusie / waarheid die redelijk objectief te verkondigen is.

Laatst bewerkt:
En pasja weet dat wij elkaar niet liggen als het over acer gaat......
Maar ik geef pasja in zijn redenering wel gelijk.
Je hebt er geluk mee of niet.....en het is natuurlijk ook persoonlijk.:)

Ik vind discussies die op een fatsoenlijke wijze worden gevoerd dan altijd ook wel aardig. Zo zou ik graag de vergelijking willen maken met een 'merk' als Medion. Dit merk kent een teneur in de geest van: dóen, goed spul, goede garantie / service. Wat ik mij soms afvraag is hoe het dan komt dat dit andere (kennelijk?) multi-eenheden verkopend merk wél door velen wordt aangeraden.
Daarnaast is ook HP toch niet de eerste en de beste en ook die wordt door velen op een andere niveau geplaatst dan Acer. Wederom bij mij de vraag, "Waarom toch?" en "Waarom Acer dan niet?"

Laatst bewerkt:

Hoi Puppie,

Heb ff op je link gekeken. Is zeker een mooie laptop xxodd:) Groot beeldscherm 18,4 inch:) Veel keuz heb je ook nog. 2 gigb tot 4 gigb:) Het is een krachtige laptop die xxodd en 2 jaar garantie:cool: Dit is zeker een aanraader deze laptop:thumb:

Groet,
Reindert

Laatst bewerkt:
Ik vind discussies die op een fatsoenlijke wijze worden gevoerd dan altijd ook wel aardig. Zo zou ik graag de vergelijking willen maken met een 'merk' als Medion. Dit merk kent een teneur in de geest van: dóen, goed spul, goede garantie / service. Wat ik mij soms afvraag is hoe het dan komt dat dit andere (kennelijk?) multi-eenheden verkopend merk wél door velen wordt aangeraden.
Daarnaast is ook HP toch niet de eerste en de beste en ook die wordt door velen op een andere niveau geplaatst dan Acer. Wederom bij mij de vraag, "Waarom toch?" en "Waarom Acer dan niet?"

Hoi Pasja,

Kijk ff op de link van puppie van die xxodd laptop. Is een beest van een maschine:eek: En medion is ook een goed merk:)

Groet,
Reindert

Die xxodd is idd. mooi, alleen het uiterlijk is nu net iets waar ik het minst op let bij de aanschaf van mijn pc's / laptops. Sterker nog, mijn desktop staat weggemoffeld onder een buro, het ding ziet er ook nog eens niet uit, maar zoals ik al zei, dat boeit mij niet echt. Maaaaaar, over smaak en aanschafoverwegingen valt (denk ik maar moeilijk) te twisten en mooi is mooi en dat ís de xxodd in ieder geval zeer zeker!

Laatst bewerkt:
Die xxodd is idd. mooi, alleen het uiterlijk is nu net iets waar ik het minst op let bij de aanschaf van mijn pc's / laptops. Sterker nog, mijn desktop staat weggemoffeld onder een buro, het ding ziet er ook nog eens niet uit, maar zoals ik al zei, dat boeit mij niet echt. Maaaaaar, over smaak en aanschafoverwegingen valt (denk ik maar moeilijk) te twisten en mooi is mooi en dat ís de xxodd in ieder geval zeer zeker!

Hoi Pasja,

je hebt in princiepe gelijk met je opmerking dat het er niet toe doet hoe je pc eruit ziet. Maar ik vindt die xxodd wel een beest van een maschine. 18,4 inch beeld, 4 gigb :cool: Echt een krachtig apparaat:) Zaterdag krijg ik een nieuw geheugen voor mijn acer, ik ga van 1 gigb naar 2 gigb:) Ben benieuwd hoe die gaat lopen met meer geheugen.

en bij xxodd kun je zelf je laptop samenstellen.
dat is ook leuk..meeste laptops zijn standaard voorzien van.....
en medion is echt duits.
De vaste pc van medion ken ik ....en heb deze al eens van binnen kunnen bekijken.
Het zijn geen standaard moederborden en kasten...dus als er iets stuk gaat dan kun je er niet zomaar iets anders in zetten.
Daarom zou ik niet voor dat merk kiezen.

Wat dacht je dan van Dell? Zelfs de moederbordnaam krijg je er met tools als PC Wizzard 2008 niet uit.

En pasja weet dat wij elkaar niet liggen als het over acer gaat......
Maar ik geef pasja in zijn redenering wel gelijk.
Je hebt er geluk mee of niet.....en het is natuurlijk ook persoonlijk.:)

Hoi Puppie,

Ik heb die site genoteerd van die xxodd. Ik ga daar even op mijn gemakje naar kijken. Het is echt een mooie laptop.

Groet,
Reindert

en te koop bij www.azerty.nl
als je tenminste in de buurt van Raalte woont.

en te koop bij www.azerty.nl
als je tenminste in de buurt van Raalte woont.

Hoi Puppie,

Nee helaas woon ik niet in de buurt van Raalte:( Ik woon vlak bij Leiden z-holland:( Is er bij mij in de buurt ook een dealer dat jij weet?? Hoor het graag van jou? Deze xxodd is 12 cm breeder dan mijn acer!!!! Is echt mooi en meer beeld!!!!!! Is zeker een aanraader.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan