Toshiba Satellite L350D-118 Graag mening over deze laptop????????

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Zou onderstaande laptop een goede aankoop zijn? Hoor graag jullie mening over onderstaande laptop? En let even op de processor van 1,9 ghz.

Groet,
Reindert

Toshiba Satellite L350D-118
alle afbeeldingen vergroot bekijken Een stijlvol notebook met heel veel multimedia mogelijkheden. Dat is de Toshiba Satellite L350D-118. Dit notebook is onder voorzien van een 17" TruBrite breedbeeldscherm, AMD Athlon™ X2 Dual-Core Processor QL-60 1.9 GHz, 3072 MB geheugen, 250 GB harddisk en een 1407 MB (max.) ATI Radeon 3100 videokaart. Ook kunt u met de draadloze netwerkkaart overal internetten. U kunt altijd rekenen op krachtige en betrouwbare prestaties. Prijs: € 499,99 Artikelnummer: 25513 Beschikbaarheid: Op voorraad

Vergelijk producten
inklappenSpecificaties
Processor: AMD Athlon™ X2 Dual-Core Processor QL-60 1.9 GHz Draadloze netwerkkaart: ja
Geheugen: 3072 MB (1x 2048 MB + 1x 1024 MB) Webcam: ja
Harddisk: 250 GB S-ATA 5400 rpm Beeldscherm: 17" breedbeeld
CD-/DVD-Rewriter: Super Multi DVD-RW Double Layer Netwerkkaart: ja
Geluidskaart: onboard Aantal Accucellen: 6
Videokaart: 1407 MB (max.) ATI Radeon 3100 Besturingssysteem: Windows Vista™ Home Premium (UK/NL/FR)
Gewicht: 3,18 kg Garantie: 12 Mnd fabr.gar., haal&breng service aan huis, 6 mnd op accu/batterij

inklappenExtra info
3x USB 2.0
3 Bundels voor Toshiba Satellite L350D-118

Het is een aardige laptop, maar mag ik vragen wat je met die laptop wil doen?? Als je wilt gamen raad ik je een computer aan. Goedkoper :P

Het is een aardige laptop, maar mag ik vragen wat je met die laptop wil doen?? Als je wilt gamen raad ik je een computer aan. Goedkoper :P

Hoi,

Ik zit normaal alleen op het net en speel geen spelllen op het net. Het enige wat ik doe aan spellen is via ontspanning in mijn office pakket:) En af en toe doe ik eens een schietspelletje op het net meer niet. Het enige wat ik wel veel doe, is het opslaan van veel foto`s en andere documenten. Er is zo`n zelfde toshiba satellite maar dan met 2,00 ghz en 4 gigb geheugen:) Mijn huidige laptop is een acer aspire 5100 met 1024 geheugen. maar zaterdag ga ik dit geheugen verhogen naar 2 x 1 gigb geheugen:) Dan loopt alles iets soepeler:) Maar 500 Eurie is toch een redelijke prijs voor die toshiba?

Groet,
Reindert En bedankt voor je reactie op mijn vraag:thumb:

Laatst bewerkt:
wrm je geheugen uitbereiden als je toch een nieuwe laptop gaat kopen?

als die toshiba 500 euro kost dan is het wel een goeie deal.

als de mogelijkheid binnen handbereik ligt en je weet hoe het moet raad ik je wel aan windows xp te gaan gebruiken. windows vista is nogal zwaar en een beetje zinloos.

wrm je geheugen uitbereiden als je toch een nieuwe laptop gaat kopen?

als die toshiba 500 euro kost dan is het wel een goeie deal.

als de mogelijkheid binnen handbereik ligt en je weet hoe het moet raad ik je wel aan windows xp te gaan gebruiken. windows vista is nogal zwaar en een beetje zinloos.

Hoi,

Het is nog niet zeker dat ik een nieuwe laptop ga kopen. Ik ben wel aan het rond kijken naar een goede laptop vandaar dat ik deze vraag over toshiba satellite had geplaatst. En ja, deze toshiba satellite staat bij dynabyte te koop voor Euro 499,00 en dat leek mij geen slechte prijs voor deze toshiba satelitte want als je kijkt wat er inzit, 3 gigb geheugen een redelijke kloksnelheid van 1,9 ghz enz enz. Maar mijn huidige laptop van acer is nog geen 2 jaar oud en doet het voor de rest goed. En ik ben wel benieuwd hoe deze laptop gaat draaien met 2 x 1 gigb gehuegen. Maar volgens de kenners gaat het zeker beter met een dubbel geheugen op mijn laptop:) En mocht ik toch deze toshiba satellite kopen dan haal ik vista er vanaf en zet er uiteraard XP voor terug:) Maar bedankt voor je antwoord op mijn vraag:thumb:

Groet,
Reindet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan