Wireless werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nakkie040

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
beste,

mijn laptop zijn wireless is naar de haaien, ik vermoed zelf dat de kaart kapot is maar heb geen idee hoe ik dit moet controleren. ik heb de drivers geprobeerd opnieuw te installeren krijg geen foutmeldingen maar als ik dan naar intel pro-wireless ga dan zegt ie dat er nog steeds geen stuurprogramma's geinstalleerd zijn. als ik bij apparaat beheer kijk staat er onder netwerk adapters alleen: broadcom 440x intergrated controller 10/100.

iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen of hoe ik kan controleren of de kaart het nog wel doet ??

systeem: dell inspiron 1300

mvg michiel

Check eerst even of je toevallig geen knopje hebt op je laptop om Wireless aan/uit te zetten. Je zult niet de eeste zijn die dagen loopt te zoeken en dan ineens blijkt dat het knopje is ingedrukt waardoor Wireless uitgezet is.

In de handleiding staat meestal wel uitgelegd hoe je dit kunt doen.

Sommige laptops hebben een apart knopje en andere gebruiken een combinatie van toetsen op het toetsenbor bijvoorbeeld FN toets + F2 toets.

Laatst bewerkt:
hahaha klopt zo heeft een klant van mij ook een x geen wireless gehad, maar dit was niet alle knopjes stonden gewoon goed, iemand heeft de wireless kaart eruit geschroefd :shocked: en dan komen klagen dat die niet werkt.... goh

Ik denk niet dat de Wireless kaart kapot is omdat deze nog word herkent als apparaat.

Heb je drivers gebruikt van de site van de fabrikant?

Ik denk niet dat de Wireless kaart kapot is omdat deze nog word herkent als apparaat.

Heb je drivers gebruikt van de site van de fabrikant?

de kaart werd niet herkent ( snap ik omdat deze eruit is gehaald )
en heb wel de drivers van de fabrikant gebruikt ja maarja dat maakt niet heel veel uit als ie er toch niet meer in zit ;)

de kaart werd niet herkent ( snap ik omdat deze eruit is gehaald )
en heb wel de drivers van de fabrikant gebruikt ja maarja dat maakt niet heel veel uit als ie er toch niet meer in zit ;)

Je start een topic over hoe het komt dat je Wireless kaart niet meer werkt, waarvoor zoeken wij dan een oplossing als de kaart er niet insteekt?:confused::o

Je start een topic over hoe het komt dat je Wireless kaart niet meer werkt, waarvoor zoeken wij dan een oplossing als de kaart er niet insteekt?:confused::o

Als je zijn reactie even leest, nummer 3, kwam hij er dus later achter dat de kaart eruit was gehaald. Achteraf kun je de titel niet meer aanpassen.
We zoeken dus al niet meer omdat het probleem dus is opgelost doordat er dus geen kaart meer inzit.

Als je zijn reactie even leest, nummer 3, kwam hij er dus later achter dat de kaart eruit was gehaald. Achteraf kun je de titel niet meer aanpassen.
We zoeken dus al niet meer omdat het probleem dus is opgelost doordat er dus geen kaart meer inzit.

Die reactie nr 3 gaat over een pc van iemand anders, de vraag van hem is over zijn eigen pc, toch?

PS. Titel aanpassen gaat wel.

Het is misschien wat verwarrend maar als je dan even nr 6 leest klopt het toch allemaal en gaat het toch over zijn eigen pc.

Het is misschien wat verwarrend maar als je dan even nr 6 leest klopt het toch allemaal en gaat het toch over zijn eigen pc.

klopt als een bus, een klant van mij had t probleem dat zijn wireless niet werkte omdat het knopje niet aan stond.
bij mij heeft een grapjas de kaart eruit geschroefd ( dit is overigens niet mijn eigen laptop maar noem het wel even zo, vind het niet echt intressant om jullie te melden dat de laptop van mijn nichtje is ) het probleem is dus al even opgelost, zit nou te wachten op een nieuwe kaart om der in te steken..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan