windows 7 taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Ik vind de "nieuwe" taakbalk in windows 7 eigenlijk alles behalve een verbetering.

Kan ik windows zo configureren dat ik de normale taakbalk terugheb?

Nou het is niet zo zeer het uiterlijk dat mij aan de windows 7 taakbalk stoort alswel het functioneren (ongelofelijk dat een bedrijf als microsoft zulke irritante taakbalk bedenkt). Dus even kijken of die oplossing volstaat. Ik ga het binnekort eens proberen. Alvast bedankt!

Nou het is niet zo zeer het uiterlijk dat mij aan de windows 7 taakbalk stoort alswel het functioneren (ongelofelijk dat een bedrijf als microsoft zulke irritante taakbalk bedenkt). Dus even kijken of die oplossing volstaat. Ik ga het binnekort eens proberen. Alvast bedankt!

hoelang gebruik je windows7? ik heb namelijk het idee dat veel mensen er zwaar aan moeten wennen... Ik vond hem eerst ook nix maar nu vind ik het superhandig! je kan veel schermen tegelijk open hebben en toch nog een overzichtelijke taakbalk!

als het je echt niet bevalt kan je bij conifiguratiescherm --> thema's hem op windows classic zetten.. Als dan bijvoorbeeld de schermen van je browser nog steeds onder een blokje staat kun je dan wijzigen bij taskbar and menu properties --> tabje 'taskbar' --> taskbar buttons --> never combine

mvg!

Nou ik vind hem alles behalve handig...

Je opent bijvoorbeeld een programma door op zo'n icoontje te klikken, je wilt een tweede venster van datzelfde programma openen en je klikt nog een keer op dat icoontje maar i.p.v. dat er een tweede scherm opent wordt het huidige scherm geminimaliseerd...

Wat ik wel slecht vind aan het uiterlijk is dat de 'vensters' en de 'icoontjes' hetzelfde eruitzien, je minimaliseert een venster en vergeet dat het openstaat omdat je denkt dat het een icoontje is...

Nou ik vind hem alles behalve handig...

Je opent bijvoorbeeld een programma door op zo'n icoontje te klikken, je wilt een tweede venster van datzelfde programma openen en je klikt nog een keer op dat icoontje maar i.p.v. dat er een tweede scherm opent wordt het huidige scherm geminimaliseerd...

Wat ik wel slecht vind aan het uiterlijk is dat de 'vensters' en de 'icoontjes' hetzelfde eruitzien, je minimaliseert een venster en vergeet dat het openstaat omdat je denkt dat het een icoontje is...

Bij openstaande vensters staat toch een rand rond.

Zoals hier:
1502217_610_1231257561806-win7-03.png

Laatst bewerkt:
Bij openstaande vensters staat toch een rand rond.

Zoals hier:
1502217_610_1231257561806-win7-03.png

Bij mij staat er alleen onder een pictogrammen een lijst met de geopende pagina's, maar zonder afbeelding?

Hoe kan ik dat veranderen?

Je kan voor je probleem een nieuwe vraag stellen. Het is niet de bedoeling in iemand anders zijn topic een vraag te stellen. Daarnaast is het al een ouder topic.
Bij deze een slotje erop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan